رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هرچه زودتر باید عملی شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۰:۳۲:۴۹
کد خبر: ۱۰۱۸۵۵۹
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: باید از تلاش‌های کادر درمان وعلوم پزشکی که در این روزهای سخت همواره با فداکاری مشغول به خدمت‌رسانی و دفاع از جان شهروندان و بیماران هستند تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فاطمه جراره  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه اصناف و تبریک روز اصناف و قدردانی از تلاش تولید کنندگان در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال، گفت: جامعه اصناف در مقابله با شیوع بیماری کرونا خیلی زودتر از ستاد مقابله با این بیماری در بسیاری از زمینه‌ها آمادگی خود را اعلام کرده و برای صیانت از سلامتی همشهریان همکاری‌های لازم بامسئولان  داشتند.

وی تصریح کرد: این افراد با توجه به شرایط پیش آمده برای استان به ویژه شهرستان بندرعباس و همچنین با وجود تمامی کمبودها و مظلومیتی که همیشه گریبان‌گیر استان هرمزگان بوده و در حال حاضر نیز جان و سلامت شهروندان را نشانه گرفته، مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: تا این لحظه منتظر بودیم تا ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیمات اصولی برای استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس اتخاذ کند که آنطور که از شواهد پیداست تصمیماتی که در این ستاد گرفته می‌شود با توجه به شرایط استان اندکی دیر اتخاذ شده و خود ستاد مبارزه با کرونا استان و متولیان این حوزه سریع‌تر به فکر راه چاره‌ای بوده‌اند و راهکارهایی را مشخص کرده‌اند.

فاطمه جراره گفت: باید هرچه زودتر استان‌ها با توجه به شرایط موجود برای مقابله با کرونا تصمیم‌گیری کنند؛ در حال حاضر ستاد ملی مبارزه با کرونا به این نتیجه رسیده که اقدامات لازم را برای استان انجام دهد، هرچند شاید این نتیجه‌گیری اندکی دیر حاصل شد اما امیدواریم هرچه زودتر این تصمیمات عملی شود تا جان شهروندان هرمزگانی بیشتر از این به خطر نیفتد.

وی با بیان اینکه شیوع این بیماری باعث شد یکی از پرسنل زحمت‌کش و وظیفه شناس سازمان مدیریت پسماند را از دست بدهیم، اضافه کرد: امیدواریم تصمیمات در ستاد ملی کرونا زودتر گرفته شده و به مرحله عمل برسد زیرا خیلی از عزیزان و همشهریان ما در چنگال این بیماری اسیر شده‌اند و سلامت تمام هم استانی‌ها به ویژه شهروندان بندرعباسی به خطر افتاده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز