رییس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد:

رفع تصرف ۳۵۰ هزارمترمربع از اراضی ملی جزیره قشم

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۰۸:۲۰:۴۲
کد خبر: ۱۰۱۸۹۴۹
رییس کل دادگستری استان هرمزگان، از رفع تصرف اراضی ملی و دولتی به مساحتی بالغ بر ۳۵۰ هزار مترمربع واقع در روستای تورگان جزیره قشم به ارزش تقریبی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،علی صالحی  از رفع تصرف اراضی ملی و دولتی به مساحتی بالغ بر ۳۵۰ هزار مترمربع واقع در روستای تورگان جزیره قشم به ارزش تقریبی ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

وی اظهار داشت: متصرفین در این اراضی با برنامه ریزی از قبل تعیین شده و هدفمند نسبت به تسطیح، تفکیک و دپو صدها کامیون سنگ، پی کنی و همچنین دیوار چینی اقدام کرده و برخی از این اراضی نیز به اشخاص غیربومی فروخته شده بود. 

صالحی همچنین یادآور شد: دادسرای عمومی و انقلاب قشم نیز برای متصرفی که با کوه خواری، تسطیح غیرقانونی، ساخت جاده و پی کنی و بتن ریزی برای ساخت سازه غیرمجاز در اراضی ملی و دولتی اقدام کرده بود پرونده قضایی تشکیل داده است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار داشت: طی روزهای اخیر ۳ قطعه از اراضی ملی و دولتی جزیره قشم که به صورت غیرمجاز برای خشک کردن ماهی اشغال شده بود نیز آزاد سازی شده است.

وی در ادامه افزود: با تدابیر اندیشیده شده از سوی دستگاه قضایی استان هرمزگان و با هماهنگی و همکاری سایر دستگاه ها، خصوصاً ضابطین انتظامی و دریابانی شهرستان قشم، اقدامات خوبی در زمینه صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری و مبارزه با زمین خواری در سطح این جزیره انجام شده و شاهد کاهش میزان تصرفات اراضی ملی و دولتی در قشم نسبت به گذشته می باشیم.

صالحی خاطر نشان کرد: با اجرای این حکم قضایی میزان رفع تصرفات اراضی ملی و دولتی در جزیره قشم از ابتدای سال جاری به ۳۹۱ هزار و ۴۳۴ مترمربع با ارزش تقریبی ۳ هزار و ۵۵۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال رسیده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز