معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان خبرداد:

تشدید نظارت و بازرسی در بازار لوازم خانگی

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۰:۳۷:۴۹
کد خبر: ۱۰۱۹۰۴۷
تشدید نظارت و بازرسی در بازار لوازم خانگی
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان ،از طرح تشدید نظارت و بازرسی در بازار لوازم خانگی توسط بازرسان این سازمان در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش گفت: با توجه به تصمیمات جلسات کارگروه تنظیم بازار، طرح تشدید نظارت و بازرسی در راستای ساماندهی بازار لوازم خانگی در بخش تامین بازار و شفاف سازی قیمت بازرسی از واحدهای عرضه کننده توسط بازرسان با جدیدت انجام می شود.

وی افزود: با توجه به معرفی سامانه 124.ir به عنوان بخشی از نظام مدیریت عرضه و تقاضای بازار، عدم درج قیمت توسط تولیدکنندگان و عرضه کنندگان لوازم خانکی در سامانه مذکور به منزله عرضه خارج از شبکه خواهد بود و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان عنوان کرد: کلیه واحدهای تولیدی مکلفند نسبت به عرضه مستمر محصولات خود در سطح بازار اقدام نمایند و اگر اقدامی غیر از این صورت گیرد به منزله اخلال در نظام عرضه و تقاضا با هدف بازار سازی کاذب از طریق مجاری ذیربط قابل پیگیری بوده و با متخلفان برخورد می گردد.

پیروی منش اظهار داشت: شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت یا سایر تخلفات صنفی، مراتب را به سامانه 124 سازمان صنعت،معدن وتجارت استان هرمزگان گزارش نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز