مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان:

کشتی یکی از رشته های هدف در سال ۹۹ است

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۸:۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۰۱۹۴۹۶
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، در دیدار با اعضای هیات کشتی استان اظهارداشت: رشته کشتی یکی از رشته های هدف در سال ۹۹است و ما در سال جاری قصد توسعه بیشتر این رشته ورزش را داریم و بستری آماده کنیم که ورزشکاران بدون دغدغه و مشکل بتوانند به این رشته ورزشی روی بیاورند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،امیاری افزود:رشته ورزشی کشتی یکی از پرطرفدارترین رشته های ورزشی است و ریشه در تاریخ و سنت‌های ایرانی دارد به طوری‌که معمولاً به عنوان ورزش ملی ایران از آن یاد می‌شود.

وی یادآورشد: کشتی یکی از رشته های پرمدال در المپیک است و جایگاه ویژه ای به لحاظ بعد قهرمانی هم دارد که اگر توجه به توسعه این ورزش شود می تواند در آینده شاهد موفقیتهای بیشتری خواهیم شد .

امیاری افزود: نگاه فدراسیون کشتی به استان ، نگاه ویژه ایست میزبانی مرحله نهایی مسابقات نوجوانان و جام ملی تختی دو رویداد مهم ایست که انشالله با همیاری دکتر همتی استاندار و دیگرمسئولین بتوان میزبان شایسته ای برای این مسابقات باشیم.

مجتبی عامری سیاهوئی سرپرست هیئت کشتی استان، در این دیدار با بیان اینکه تعداد ۵۳۷نفر ورزشکار سازمان یافته در رشته کشتی استان است خاطرنشان کرد: وجود ۱۷سالن اختصاصی کشتی ، ۹مربی فعال و یک ورزشکار دعوت شده به تیم ملی نوید روزهای خوب برای کشتی استان می دهد.

وی ضمن قدردانی از مدیر کل ورزش و جوانان به جهت توجه وی به ورزش کشتی ، میزبانی رویدادهای ملی در استان را یک فرصت بسیار گرانبها عنوان کرد و گفت:  با یک برنامه ریزی مناسب و با استفاده از تجارب ارزشمند پیشکسوتان و  اعضای هیبت  بتوانیم بهره لازم را از این رویداد ببریم.

لازم به ذکر است در این دیدار خادمی معاون امور ورزشی اداره کل ، آیین جمشید رییس گروه ورزش قهرمانی  اداره کل ، رنجبر کارشناس ورزشی اداره کل ، آقایان روشی ، نعیمی ، عسکری و دادخدائی اعضای ه‍ئیت کشتی استان  حضور داشتند.

نظر شما