شهردار منطقه سه بندرعباس خبر داد :

آسفالت خیابان های اصلی سطح شهرک پیامبر اعظم (ص)

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۰۹:۳۹:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۹۵۶۲
آسفالت خیابان های اصلی سطح شهرک پیامبر اعظم (ص)
شهردار منطقه سه بندرعباس گفت : آسفالت معابر اصلی و پر تردد شهرک پیامبر اعظم (ص) از ابتدای سال ۹۹ شروع و اینک بخشی از آن به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مهدی رنجبری بیان کرد : موضوع آسفالت یکی از دغدغه های همیشگی مردم بوده که در این راستا عملیات بهسازی ، آسفالت ریزی و روکش آسفالت خیابان های اصلی شهرک پیامبر اعظم (ص) به منظور خدمت رسانی بیشتر به شهروندان و اهالی شهرک صورت گرفت.

وی ادامه داد: از آنجایی که هنوز شهرک پیامبر اعظم (ص) به شهرداری واگذار نشده است ، اما ساکنان آن جا آسفالت معابر شهرک را از شهرداری مطالبه می کنند و ما نیز بر خود ملزم دانسته با اهمیت به درخواست های مکرر شهروندان تا حد ممکن آسفالت این محدوده را انجام دهیم و براساس اولویت بندی ، برنامه ریزی و نظارت کارشناسان فنی و عمرانی اجرای آسفالت توسط شهرداری منطقه سه تداوم داشته ، همچنین تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن ایرادات موجود در معابر و خیابان های اصلی را رفع نماییم.

رنجبری با بیان اینکه بیشترین تردد در معابر اصلی انجام می گیرد ، افزود : عملیات روان سازی عبور و مرور شهری و تسهیل در تردد شهروندان از مسیر های اصلی و فرعی تحت پوشش شهرک پیامبر اعظم (ص) ؛ آسفالت ریزی خیابان شهید حسین درویشی نخل ابراهیمی ، خیابان شهید اسحق دارا ، خیابان شهید اسدالله رئیسی ، خیابان شهید موسی درویشی نخل ابراهیمی ، بلوار جانباز عباس عبایی و خیابان کلانتری ۱۲ با هدف زیبایی منظر شهری ، یکدست نمودن معابر از سوی این منطقه انجام شد.

شهردار منطقه سه بندرعباس، خاطر نشان کرد : در پاسخ به مطالبه ی شهروندان ساکن در محدوده منطقه سه براساس اولویت بندی سطح معابر ، آسفالت  خیابان ها را انجام و همچنان این اقدامات ادامه دار خواهد بود.

وی در پایان افزود : خیابان ها از جمله تأثیرگذارترین عناصر شهری در زندگی روزمره شهروندان هستند و از اهمیت ویژه ای برخوردارند و بیشترین تعاملات اجتماعی در خیابان ها صورت می گیرد به همین دلیل نبود آسفالت مناسب و وجود چاله ها در روحیه شهروندان تأثیر منفی گذاشته و سلامت عمومی جامعه مورد توجه شهرداری می باشد که با برنامه ریزی سعی در گسترش مقوله آسفالت در سطح محدوده داریم.

شایان ذکر است : در سال ۹۹ ، سالی پر کار از جهت ترمیم ، بهسازی و روکش آسفالت داریم و تلاش خواهیم کرد پروژه های آسفالت ریزی در محدوده منطقه سه افزایش یابد.

نظر شما