رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش هرمزگان خبرداد:

آغاز هدایت تحصیلی از ۱۰ تیر

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۴۱:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۰۷۰۸
رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش هرمزگان گفت: کمیته هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم از10تیرماه 99 به بعد فعال می شود و صدای مشاور در آموزش و پرورش هر منطقه آماده ارائه خدمات مشاوره ای می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مرتضی نجفی گفت: مطابق اعلام وزارت آموزش و پرورش از 10 تیرماه 99 به بعد هدایت تحصیلی آموزش و پرورش مناطقی که ارسال اطلاعات نون برگ های هدایت تحصیلی دانش آموزان خود را انجام داده اند، فعال می شود.

وی افزود: کمیته هدایت تحصیلی در استان و شهرستان ها از 10 تیرماه 99 آغاز و حضور دائمی و فعال تمامی مشاوران هسته ها و مراکز مشاوره سراسر استان جهت ارائه خدمات مشورتی به خانوداه ها و دانش آموزان فراهم می شود.

نجفی ادامه داد: با توجه به بیماری کرونا و رعایت پروتکل های فاصله گذاری، صدای مشاور نیز در آموزش و پرورش هر منطقه فعال است و دانش آموزان و والدین می توانند برای کسب اطلاعات در زمینه های شغلی و تحصیلی به صورت غیر حضوری و تلفنی تماس بگیرند.

رئیس اداره مشاوره آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: مدیران، مشاوران، دانش آموزان و اولیاء می توانند با مراجعه به سامانه شاد و کانال رسمی و پایگاه تخصصی مشاوره و پیشگیری آخرین اخبار و اطلاعات را دریافت نمایند.

نجفی خاطر نشان کرد: مدیران و مشاوران در ایام انتخاب رشته با حضور در مدارس و هسته های مشاوره، شرایط برای انتخاب رشته مطلوب بر اساس استعدادها و توانمندی دانش آموزان را مهیا سازند.

نظر شما