صورت گرفت؛

رییس هیات دوچرخه سواری هرمزگان انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۰:۳۹
کد خبر: ۱۰۲۳۰۹۰
رییس هیات دوچرخه سواری هرمزگان انتخاب شد
مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری استان،به ریاست مدیر کل ورزش وجوانان و با حضورسایر اعضاء در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محمودرضا امیاری در این مجمع اظهار داشت:رشته دوچرخه سواری در استان هرمزگان دارای سابقه ی خوبی است و رئیس هیئت دوچرخه سواری با استفاده از ظرفیت های لازم در سراسر استان قطعا می تواند در چهارسال پیش رو هیئت دوچرخه سواری را با انسجام بیشتری فعال کند، تا رشته دوچرخه سواری بیش از گذشته جایگاه درخشانی در کشور بدست آورد.

وی افزود: استان هرمزگان دارای قابلیت ها و ظرفیت های خوبی است وهمچنین مقام عالی وزارت و استاندارمحترم توجه ویژه ای به استان وتوسعه ورزش در این استان دارند.

امیاری با اشاره به توسعه این رشته ورزشی و برگزاری مسابقات و تورهای دوچرخه سواری در سواحل مکران،جزایر و سراسر استان بیان داشت: در راستای رشد و توسعه ی رشته دوچرخه سواری در استان تعامل وهمکاری تمامی اعضای هیئت باهم بسیار ضروریست و با وفاق و همدلی یکی از رموز موفقیت کار گروهی است که امیدواریم این مهم با تلاش و برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم استعدادیابی در دوچرخه سواری اظهار کرد: با اجرای طرح استعدادیابی در دوچرخه سواری می توان ضمن پرورش و شکوفایی نخبه های ورزشی شرایط قهرمانی و مدال آوری رادر این ورزش محیا ساخت.

مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان، ترویج ورزش همگانی دوچرخه سواری را در استان خواستار شد و بیان داشت :در کنار ورزش قهرمانی باید در همگانی شدن این رشته ورزشی اقدام همه جانبه صورت بگیرد و قطعا اداره کل ورزش وجوانان درحد توان از برنامه ریزی ها و اهداف هیئت دوچرخه سواری حمایت های لازم خودرا انجام خواهد نمود.

لازم بذکراست، در ادامه رای گیری انجام شد و اسماعیل صفا با کسب ۱۷ رای به عنوان رییس هیات دوچرخه سواری استان هرمزگان بمدت چهارسال انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز