صورت گرفت؛

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان قشم منصوب شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۰۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۵۱۸۷
سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان قشم منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان، رضا دریایی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم منصوب شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، در حکم محمودرضا امیاری خطاب به دریایی آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در امر ورزش و جوانان به موجب این ابلاغ از تاریخ ۱۵ تیرماه بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم منصوب می شوید.

وی در بخش دیگری از پیام خود آورده است: امیداست همواره درپناه خداوند منان ضمن تعامل و هماهنگی مستمر در تمامی سطوح مدیریتی در انجام وظایف محوله با استفاده بهینه از تمامی منابع و ظرفیتهای قابل دسترس درجهت پیشبرد اهداف ورزش و جوانان استان موفق و موید باشید.

در آیین تودیع و معارفه رؤسای اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم که  در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید خانم شیبانی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل ورزش و جوانان و هیئت همراه، نصری فرماندار بندرخمیر، و جمعی از همکاران حضور داشتند.

گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات و تلاشهای یونس برهم در این مدت تقدیر و قدردانی بعمل آمدو پیش از این برهم به مدت ۱۸ ماه مسئولیت اداره ورزش و جوانان شهرستان قشم را به عهده داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز