صورت گرفت؛

تقدیر از تعاونی های صیادی شیلات قشم در روز جهانی تعاونی

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۰۹:۱۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۲۵۱۹۶
تقدیر از تعاونی های صیادی شیلات قشم در روز جهانی تعاونی
در دیدار رئیس شیلات شهرستان قشم، با فرماندار این شهرستان که با حضور جمعی از همکاران شیلات قشم و تعاونی های صیادی این شهرستان صورت پذیرفت از تعاونی های صیادی شیلات شهرستان قشم به مناسبت روز جهانی تعاونی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد پرورش در این دیدار  حمایت بسیار خوب فرماندار محترم قشم از جامعه شیلاتی شهرستان و حمایت های ایشان از فعالیت های شیلاتی را عاملی بر توسعه و جهش در فعالیت و تولیدات شیلاتی شهرستان قشم خواند و گفت: بدون شک تحقق جهش تولید با همکاری تعاونی ها و بهره برداران شیلات با وجود مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا یکی از اهم برنامه های پیشرو در شیلات است.

وی همچنین ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های شیلاتی این شهرستان گفت: قشم با بهره مندی از ظرفیت های شیلاتی همچون پرورش ماهی در دریا،تکثیر و پرورش میگو،تکثیر و پرورش جلبک، صید و صیادی و ... توانسته بالغ بر30درصد تولیدات شیلاتی استان هرمزگان به عنوان قطب شیلاتی کشور را به خود اختصاص دهد.

پرورش از شهرستان قشم به عنوان ویترین فعالیت های شیلاتی کشور یاد کرد و گفت: گستردگی ظرفیت های شیلاتی این شهرستان منجر به حضور اکثریت فعالان حوزه های شیلاتی در این شهرستان شده است که به نوبه خود بی نظیر است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه دولت در سال گذشته  بالغ بر 170 میلیارد ریال به توسعه زیرساخت‌های شیلاتی این شهرستان اختصاص داده است گفت: امید است بتوانیم با حمایت مسئولین  جایگاه شیلاتی قشم را بیش از پیش ارتقا دهیم.

رئیس شیلات شهرستان قشم حضور تعاونی های صیادی را به عنوان یک ظرفیت مهم و فوق العاده خواند و گفت: بدون شک تعاونی های صیادی با ورود به دیگر بخش شیلاتی مانند آبزی پروری توانسته اند نقش مهمی در توسعه و رونق فعالیت های شیلاتی در این شهرستان داشته باشند.

نظر شما