عضو موسسه مردم نهاد کار اندیشان آینده نگر گمبرون خبرداد:

توزیع رایگان مرغ منجمد بین خانواده های نیازمند

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۸:۲۵:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۹۹۸۷
عضو موسسه مردم نهاد کار اندیشان آینده نگر گمبرون از،توزیع رایگان مرغ منجمدبین خانواده های نیازمند خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا درهرمزگان،مهدیه محبی گفت:به مشارکت موسسه مردم نهادکاراندیشان آینده نگر گمبرون،۲۰۰قطعه مرغ منجمد درراستای حمایت ازخانواده های آبرومندو بی سرپرست وکم درامدِ بندرعباس توزیع شد.

محبی گفت:هدف اصلی این موسسه اشتغال زایی برای زنان خانه دار و زنان سرپرست خانوار میباشد وباتوجه به شرایط کرونایی حاکم برکشور و شیوع این بیماری و از رونق افتادن خیلی از کسب و کارها،برخود واجب دانستیم که در رزمایش بزرگ طرح احسان ستاد فرمان امام شرکت کرده وکمکی برای خانواده های آبرومند باشیم.

وی گفت:توزیع بسته های حمایتی لوازم التحریر در شهریور ماه سال جاری درراستای حمایت تحصیلی از دانش آموزان کم بضاعت از برنامه های پیش روی موسسه میباشد.

محبی گفت:باتوجه به تازه تاسیس بودن موسسه، اعضای سمن بالغ بر۲۰۰خانواده را مورد حمایت قراردادند و جهت حمایت تحصیلی از دانش آموزان و توزیع بسته های حمایتی از خانواده های کم بضاعتی که شرایط اقتصادی و کرونایی حاکم  مخارج زندگی را برای آن ها تنگتر از پیش کرده است از شما مردم و خیرین جهت مشارکت دراین امر خیر دعوت میکنیم که درصورت تمایل به همکاری و کسب اطلاع بیشتر میتوانید با شماره09176924375 تماس حاصل فرمایید.

 

شایان به ذکراست:همه این اقلام،چه بسته های توزیعی مرغ منجمد و چه برنامه توزیع پک های حمایتی لوازم التحریر از طریق ستاد اجرایی فرمان امام تهیه شده و اعضای این موسسه از اعتماد وهمکاری این ستاد به سمن های جوانان کمال تشکر وقدردانی رادارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز