معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان خبرداد:

تشکیل ۵۳ پرونده تخلف عرضه مواد ضد عفونی در استان

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۷:۵۴:۰۵
کد خبر: ۱۰۳۲۲۹۸
تشکیل ۵۳ پرونده تخلف عرضه مواد ضد عفونی در استان
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: از گروه کالایی انواع مواد شوینده، مواد ضدعفونی کننده، ماسک، دستکش و الکل به صورت مستمر نظارت و بازرسی بعمل می آید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش عنوان کرد:بازرسان این سازمان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون در گروه کالایی الکل، ماسک و ژل عفونی کننده و دستکش پنج هزار و 892 مورد بازرسی از داروخانه‌ها و مراکز عرضه این اقلام در سطح شهر بندرعباس بعمل آوردند.

وی افزود: برای واحدهای متخلف 53 پرونده با 66 بند تخلف در قالب گرانفروشی، تقلب، اختفاء و امتناع از عرضه به ارزش ریالی نه میلیارد و876 میلیون ریال توسط بازرسان سازمان پرونده تشکیل شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان اظهار داشت: با توجه به شرایط ایجاد شده در بازار و سطح جامعه در خصوص بیماری کرونا، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری سایر دستگاه‌ها از ظرفیت واحدهای موجود برای تولید ماسک استفاده کرده است.

وی گفت: گشت مشترک بازرسی نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات در حوزه ماسک و الکل بصورت مستمر در حال انجام است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تأکید کرد: پایگاه های دریافت شکایات مردمی در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان‌ها مستقر هستند تا همشهریانی که از واحدهای صنفی شکایت دارند با مراجعه به این محل ها که در نزدیکی مراکز تجاری مسقر هستند، مراجعه و شکایت خود را مطرح نمایند .

وی افزود: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گزارش کنند.

نظر شما