رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان خبر داد:

آغاز فعالیت ۱۳ پایگاه اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۰۸:۲۹:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۲۳۱۰
آغاز فعالیت ۱۳ پایگاه اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان، از آغاز به کار13 پایگاه اوقات فراغت تابستانی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه استان هرمزگان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، شهباز بارانی بنوئی در ویدئو کنفرانس که با حضور معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان استثنائی کشور، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، مدیران و مربیان کانون های اوقات فراغت استان برگزار می شد، رسما آغاز بکار 13 پایگاه اوقات فراغت دانش آموزان با نیازهای ویژه را اعلام کرد.

وی گفت: 13 پایگاه اوقات فراغت تابستانی در قالب 28 کلاس مهارتی در استان تشکیل شده است که بیش از 240 دانش آموز استثنایی را پوشش خواهد داد.

بارانی ادامه داد: دانش آموزان در این پایگاههای اوقات فراغت، آموزش های لازم مهارتی، دینی، فرهنگی، هنری، ورزشی و حتی آموزش بورس برای دانش آموزان متوسطه دوم را فرا خواهند گرفت.

معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان استثنائی کشور گفت: در راستای طرح اوقات فراغت، سازمان استثنایی کشور در هفته دو بار تولید محتوای الکترونیکی را در پایگاههای اوقات فراغت بارگذاری می کنند.

محمد حسن عظیم عراقی اضافه کرد: در شرایط سخت کشور و گرمای بالای هرمزگان و با تلاش و جدیت همه مدیران و مربیان و مسئولین ستادی، خللی در روند آموزش و پرورش دانش آموزان بویژه برای دانش آموزان مدارس استثنایی رخ نداده است.

این مسئول ادامه داد: پایگاههای اوقات فراغت باید مبتنی بر ظرفیت های هر منطقه، ترویج هنرهای بومی و نیز امکانات موجود هر شهرستان، برنامه ریزی خود را انجام دهند.

ادامه فرایند آموزش در کشور نشان از عظمت، قدرت و اقتدار آموزش و پرورش است

موسی دادی زاده سرخائی مدیرکل آموزش و پرورش گفت: اینکه آموزش و پرورش در شرایط و تجربه های مختلف دارای برنامه های آموزشی مختلفی است نشانگر عظمت، اقتدار و قدرت سیستم آموزش و پرورش کشور است.

وی افزود: در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا، در کمترین زمان ممکن آموزش از حضوری به مجازی تبدیل شد و گستره شبکه شاد روز به روز افزایش می یابد به گونه ای که هم اکنون قریب به 70 درصد دانش آموزان و تمامی فرهنگیان هرمزگان جزو برنامه شاد می باشند.

دادی زاده ادامه داد: معلمان، مدیران و تمامی فرهنگیان در راستای تحقق شعار" آموزش تعطیل شدنی نیست" زحمات بسیاری را متحمل شدند و برگ زرینی در تاریخ آموزش وپرورش را بر جای گذاشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز