معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خبر داد:

استقرار کسبه صنایع دستی، آسیب دیده از آتش سوزی معبد هندوها در مکان جدید

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۶:۵۶
کد خبر: ۱۰۳۲۸۶۵
استقرار کسبه صنایع دستی، آسیب دیده از آتش سوزی معبد هندوها در مکان جدید
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، گفت: کسبه فعال صنایع دستی، آسیب دیده از آتش سوزی معبد هندوها در مکان جدید مستقر و شروع به فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،ایرج حیدری در نشست ویژه پیگیری مشکلات کسبه فعال صنایع دستی، آسیب دیده از آتش سوزی معبد هندوها، عنوان کرد: با پیگیری معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شهردار بندرعباس و میراث فرهنگی مکان جدید برای استقرار و شروع به فعالیت این صنف احداث و راه اندازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: مکان جدید استقرار کسبه آسیب دیده از آتش سوزی معبد هندوها طی دو ماه آینده آماده و در اختیار آنها قرار می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به صورت ویژه روند آماده سازی مکان جدید را پیگیری و دنبال نماید تا در زمان مقرر آماده و راه اندازی شود.

وی تصریح کرد: تسهیلات بانکی مناسب در اختیار کسبه فعال صنایع دستی آسیب دیده قرار می گیرد تا شرایط برای فعالیت مجدد آنها بیش از پیش مهیا گردد.

حیدری خاطرنشان کرد: بیمه فعالان در زمینه صنایع دستی از اهمیت بسزایی برخوردار است تا در شرایط وقوع حوادث غیر مترقبه خسارت های وارده جبران شود.

شایان ذکر است، در آتش سوزی معبد هندوها بیش از ۳۰ نفر از کسبه فعال در زمینه صنایع دستی کار و کسب خود را از دست دادند که با تدابیر اتخاذ شده، شرایط برای فعالیت مجدد آنها مهیا می شود.

نظر شما