صورت گرفت؛

راه اندازی شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک)

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۰:۲۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۳۴۶۹۸
راه اندازی شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک)
شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک) راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، شبکه اجتماعی کشاورزی ایران(تاک)، بهترین ، سریع ترین و امن ترین راه ارتباطی و اپلیکیشن شبکه اجتماعی است که بهره برداران بخش کشاورزی و سایر کاربران می توانند با استفاده از آن تمام خدمات مورد نیاز خود را با کمترین هزینه و در سریعترین زمان دریافت نمایند.

در تاک از چت با دوستان و تماس تصویری امن و ارسال فایل های حجیم تا دسترسی به کانال های تخصصی کشاورزی و خدمات مختلف حوزه کشاورزی و منابع طبیعی وجود دارد و تمام این خدمات با ۶۰ درصد تخفیف اینترنت در اختیار شماست

ایجاد کانال در تاک و ارائه محتویات علمی، آموزشی و ترویجی در این کانال های تخصصی تحت نظارت سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و ستاد هوشمندسازی کشاورزی ، ایجاد گروه تخصصی به منظور تبادل نظر و اطلاع رسانی ،جستجوی کانال های تخصصی کشاورزی،خدمات بانک کشاورزی و صندوق بیمه محصولات کشاورزی،خدمات پرداخت، توصیه های هواشناسی کشاورزی و پیش بینی وضع هوااز دیگر مزایای این شبکه اجتماعی است.

همچنین سرویس هشدار مخاطرات کشاورزی، رسانه های نوشتاری، تصویری و نرم افزار های کشاورزی وبازار کشاورزی در این شبکه در دسترس می باشد.

در این شبکه بدون محدودیت نوع فایل و یا حجم در فضای ابری می توان فایل های و یا مطالب را آپلود کرده و در هر کجا به آنها دسترسی داشته باشید همچنین این شبکه منعطف برای موبایل و وب بوده و می توان پیام ها را در تمام دستگاه ها یکجا و یکسان دسترسی داشته ، از روی تلفن همراه شروع به تایپ کرده و پایان پیام را از تبلت یا لپ تاپ ادامه داده و. هرگز اطلاعات از دست نخواهد رفت.

گفتنی است؛ اپلیکیشن تاک !از طریق لینک زیر به همه مدیران وبهره برداران جهت عضویت معرفی می شود.

http://agritak.ir/invite

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز