طی مراسمی صورت گرفت؛

مسئول جدید اوقاف شهرستان خمیر معرفی شد

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۷:۴۴:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۵۷۳۴
طی مراسمی با حضور معاون توسعه و بازرسی اوقاف استان، در دفتر فرماندار خمیر برگزار شد، حسین صفری به عنوان مسئول دفتر نمایندگی اوقاف شهرستان خمیر معرفی و از خدمات و فعالیت‌های عبدالعزیز جوادی در این سمت تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حسین غله بانی در مراسم تودیع و معارفه  مسئول دفتر نمایندگی اوقاف شهرستان خمیر  برلزوم افزایش شاخص بهره‌وری موقوفات تاکید کرد و افزود: چنانچه درآمد موقوفات گسترش یابد می‌توان در زمینه اشتغال زایی،کمک به خانواده‌های نیازمند و .. از آن بهره برد و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را ریشه کن کرد.

فرماندار خمیر نیز در این آیین خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک هدیه الهی دانست و گفت: همه مدیران و مسوولان در هر رده باید خود را سرباز این نظام دانسته و برای خدمت صادقانه به مردم گوی سبقت را از یکدیگر بگیرند.

حسین صفری، مسئول جدید اوقاف خمیر نیز در این مراسم بیان کرد: همکاری، تعامل و مساعدت با ارگان‌های اجرایی، موسسات قرآنی، نهادهای فرهنگی و عمرانی و سایر نهادهای شهرستان از اولویت‌های مهم کاری اینجانب است.

وی خاطرنشان کرد: بنده حاضر نیستیم یک سر سوزن از موقوفات  را به نفع افراد حقیقی و حقوقی از شهرستان خارج شود.

صفری تصریح کرد: با توجه به شعار سال که به نام جهش تولید از طرف مقام معظم رهبری نام‌گذاری شده است، باید با همکاری یکدیگر حق وقف را بجا آورده، در راستای کار خیر گام برداریم تا بتوانیم در پیشبرد اهداف سازمان، سهیم باشیم.

لازم به ذکر است حسین صفری  طی حکمی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان خمیر معرفی شد که وی پیش از این در سمت معاون بهره وری اقتصادی فعالیت داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز