رئیس شیلات شهرستان قشم خبر داد:

برگزاری اولین دوره پرورش ماهیان دریایی برای نیروهای سپاه ناحیه قشم

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۸:۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۵۷۵۵
برگزاری اولین دوره پرورش ماهیان دریایی برای نیروهای سپاه ناحیه قشم
رئیس شیلات شهرستان قشم ، از برگزاری اولین دوره آموزشی و مهارت آموزی پرورش ماهیان دریایی در قفس (Cage Culture) برای نیروهای سپاه ناحیه قشم با همکاری اداره شیلات قشم و با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد پرورش  با اشاره به اهمیت آموزش و ارتقای سطح علمی در همه اقشار جامعه گفت: خوشبختانه همکاری و هماهنگی خوبی بین اداره کل شیلات هرمزگان و و دیگر سازمان ها و نهاد ها در این راستا وجود دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های عظیم شیلاتی شهرستان قشم چه در حوزه آبزی پروری و چه در حوزه صید و صیادی گفت: بدون شک برپایی چنین دوره های آموزشی علاوه بر ارتقای مهارت ها و دانش می تواند در استفاده بهتر از ظرفیت های شیلاتی نیز تاثیر گذار باشد.

پرورش محدودیت منابع آبی در آبهای داخلی ، کاهش صید برخی از گونه های دریایی در جهان ، روند صعودی تولیدات آبزی پروری و .... را از عوامل مهم در حرکت بسوی پرورش ماهی در دریا خواند و  افزود : خوشبختانه شهرستان قشم در عرصه ی پرورش ماهی در دریا توانسته گامهای خوبی بردارد.

رئیس شیلات شهرستان قشم تصریح کرد این اداره، آماده همکاری با کلیه نهادها و سازمان های مهارت آموز و یا مرتبط در راستای برگزاری دوره های آموزشی مورد استفاده در شیلات و حوزه های مرتبط است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز