مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم خبرداد:

انجام نخستین پلاسما فرزیس در بیمارستان قشم بر روی بیمار کووید ۱۹

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۸:۴۱:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۵۷۷۳
انجام نخستین پلاسما فرزیس در بیمارستان قشم بر روی بیمار کووید ۱۹
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم، ضمن تشکر از خیرین حوزه سلامت گفت: برای نخستین بار در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم یک دستگاه پلاسمافرز با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال توسط خیرین حوزه سلامت خریداری، نصب و راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حمید رضا بهزادی افزود: نخستین پلاسما فرزیس در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم توسط دکتر مریم هرو آبادی متخصص داخلی و رئیس بیمارستان بر روی بیمار کووید 19 انجام شد.

وی با توجه به تأثیر پالایش پلاسمای بیماران مبتلا به کووید جهت بهبود بیماران مبتلا، خاطر نشان کرد: پلاسما فرزیس شیوه ای امید بخش برای مهار بیماری کووید 19 است و وجود دستگاه پلاسما فرز نقش موثری در بهبود بیماران و کاهش مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا خواهد داشت.

بهزادی با بیان اینکه بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم تنها بیمارستان در این شهرستان است، گفت: فعالیت‌های روتین این بیمارستان نظیر جراحی‌های حساس بیماران تصادفی، مادران باردار، سکته قلبی، همچنان در این بیمارستان ادامه دارد و با تمام توان به سایر بیماران نیز خدمت‌رسانی انجام می شود .

دستگاه پلاسما فرز به جهت بهبود بیماران و کاهش مرگ ومیر با همکاری و پیگیری های شیخ محمد علی امینی وحسن زاده نماینده دکتراحمد مرادی نماینده مجلس و جمعی از خیرین با اعتبار 60 میلیارد ریال توسط خیرین خریداری و در بیمارستان پیامبر اعظم (ص) راه اندازی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز