فرمانده انتظامی استان هرمزگان خبرداد:

کشف ۶۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۱۱:۴۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۴۲۳۹۲
کشف ۶۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی
فرمانده انتظامی استان هرمزگان،از کشف 620 کیلو تریاک و دستگیری 2 سوداگر مرگ با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ با پیگیری های شبانه روزی، اشرافیت اطلاعاتی و رصد و کنترل محموله های قاچاق مواد مخدر ، یک باند قاچاق مواد افیونی را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران پس از رد زنی و تعقیب و مراقبت های ویژه با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر 2 تن از اعضای این باند را در شهرستان ایرانشهر طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت : در اجرای این عملیات ضربتی و مشترک در بازرسی از منزل و مخفیگاه سوداگران مرگ 620 کیلو تریاک کشف شد.

وی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود و با قاطعیت با آنان برخورد می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز