مدیر کل شیلات هرمزگان خبر داد:

بهره برداری از ۱۶ پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۵:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۷۶۰۹
بهره برداری از  ۱۶ پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴۰۰  میلیارد ریال
مدیر کل شیلات هرمزگان،ازبهره برداری 16 پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد ریال در هفته دولت سال جهش تولید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،  عبدالرسول دریایی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و گرامی داشت شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر که فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ انقلاب گشودند گفت: خوشبختانه شیلات هرمزگان با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و در راستای جهش تولید، علی رغم تحریم ظالمانه و شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا 16 پروژه را در پنج شهرستان استان هرمزگان به بهره برداری می رساند.

وی با بیان اینکه  میزان اشتغال زایی این 16 پروژه بالغ هزار و 500 نفر است تصریح کرد امید است بتوانیم با تلاش های صورت گرفته تا دهه فجر نیز شاهد بهره برداری پروژه های بیشتری باشیم.

دریایی شهرستان های سیریک، میناب ، بندرلنگه، قشم و جاسک را شهرستان های بهره بردار از این پروژه ها خواند و گفت: سیزده پروژه از این میزان پروژه در بخش پرورش میگو است که با زیر کشت بردن 790 هکتار جدید و ایجاد اشتغال برای بالغ بر 900 نفر ، بیش از دو هزار و 700 تن به تولیدات میگوی پرورشی در استان هرمزگان می افزاید.

مدیر کل شیلات هرمزگان تصریح کرد:  دو پروژه نیز در بخش های تکثیر میگو و پرورش ماهی خاویاری به ترتیب در شهرستان های بندرلنگه و میناب به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود:  پروژه بهسازی و لایروبی اسکله صیادی رمچاه در شهرستان قشم نیز با اعتبار اولیه بالغ بر 90 میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

نظر شما