استاندار هرمزگان خبرداد:

افزایش زیرساخت‌های درمانی هرمزگان تا دو ماه دیگر

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۰:۴۸:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۲۰۵۱
استاندار هرمزگان گفت: بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی سیدالشهداء ارتش علاوه بر تامین خدمات رسانی به پرسنل نیروی دریایی می تواند زیرساخت مناسبی برای رفع مشکلات درمانی سایر شهروندان استان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فریدون همتی در دیدار با امیر دریادار حسین خانزادی گفت: این مرکز درمانی با ۱۲۸ تخت و زیربنای ۲۰ هزار مترمربع در ۲ طبقه احداث شده که  ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی تاکنون داشته و تا ۲۰۰ تخت قابلیت افزایش دارد.

وی بیان کرد: این بیمارستان یکی از پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های کشور و بزرگترین بیمارستان نیروهای مسلح در هرمزگان است که شامل، دستگاه‌های سی تی اسکن، ام آر آی، رادیولوژی و اکسیژن درمانی(اتاق‌های هایپر بار HBO) تراپی است.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین دارای بخش‌های مختلف داخلی، جراحی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، اورژانس، مغز و اعصاب، بینایی سنجی، چشم پزشکی و ICU است.

همتی خاطر نشان کرد: از ویژگی‌های مهم این بیمارستان متمرکزی بودن بخش‌های تمرکزی، جراحی مغز و اعصاب، ستون فقرات، انجام عمل قلب باز و در نظر گرفتن همودیالیز برای بیماران دیالیزی، پیش بینی بخش NBC برای جنگ‌های نوین و در نظر گرفتن باند برای هلیبرن بیمار درداخل و خارج از استان است.

امیر دریادار حسین خانزادی نیز در این دیدار تاکید کرد: تمامی ظرفیتها برای راه اندازی هرچه سریعتر این پروژه که کمک مهمی به شهروندان هرمزگانی خواهد بود بکار گرفته و تجهیز و نصب ملزومات آن به سرعت عملیاتی می شود.            

در این دیدار که در تهران برگزار شد، معاون بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش و معاونت مهندسی و پدافند غیر عامل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نیز حضور داشتند.                     

استاندار هرمزگان با توجه به نیاز استان به تقویت زیرساخت های بهداشتی و درمانی، تامین نیاز مردم در این حوزه را از اولویت های کاری خود قرارداده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز