طی پیامی صورت گرفت؛

پیام استاندار هرمزگان به مناسبت هفته تعاون

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۱۰:۵۴:۲۷
کد خبر: ۱۰۵۳۰۵۷
پیام استاندار هرمزگان به مناسبت هفته تعاون
استاندار هرمزگان، با صدور پیامی فرارسیدن هفته تعاون را گرامی داشت و از تلاش‌های تعاونگران استان هرمزگان، تشکر و قدردانی نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،  فریدون همتی در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم  

امروزه نقش تعاونی ها در توسعه اقتصادى و اجتماعى کشور بر کسی پوشیده نیست و این بخش مهم و مردمی در میدان کار و تولید و افزایش سطح درآمد و مشارکت اجتماعى در جامعه مؤثر بوده است.  

"تعاون" که در دین مبین اسلام بر آن تاکید شده، همواره یادآور مشارکت و همکاری در کارهای نیک و کمک به هم نوعان است.

اشاعه فرهنگ مشارکت و حضور مردم در صحنه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و مشارکت فکری و مالی آنها زمینه ساز توسعه و شکوفایی ظرفیت هاست و تعاونگران این سرزمین باید با باور به نقش و جایگاه خود در مسیر ایفای رسالت خود گام بردارند.  

نقش آفرینی اتاق تعاون و جایگاه تسهیل گرایانه و هدایت گونه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در رسیدگی به مشکلات تعاونی ها و کمک به رونق هرچه بیشتر این بخش قابل توجه بوده که در همین زمینه، فعالیت حدود ۳۰۰۰ تعاونی در هرمزگان نشان دهنده رونق این بخش و کمک شایان تعاونی های استان به اقتصاد کشور است.  

در تعاونی‌ها علاوه بر بهبود وضعیت زندگی و تأمین نیاز اعضا، اهداف اجتماعی همچون عدالت، مسئولیت پذیری و همکاری گروهی نیز دنبال می‌شود.  

وقتی از فعالیت تعاونی ها صحبت می شود، در واقع به نوعی کار جمعی و مشارکتی اشاره می کنیم، بنابراین، افزایش و توسعه آنها مشروط به افزایش و توسعه مشارکت اجتماعی در جامعه است.  

امید است در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و در راستای اجرایی نمودن سیاست های دولت تدبیر و امید، با تلاش و همت همه تلاشگران بخش تعاون جهشی افتخار آمیز را در این عرصه شاهد باشیم.  

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک فرارسیدن هفته تعاون به تمامی تعاونگران عزیز استان هرمزگان، سلامتی و سعادت آنان را از خداوند متعال خواستارم.  

فریدون همتی

استاندار هرمزگان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز