سه هکتار زمین به کمیته موتورسواری منطقه آزاد قشم اختصاص یافت

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۲:۵۵:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۳۸۲۲
سه هکتار زمین به کمیته موتورسواری منطقه آزاد قشم اختصاص یافت
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از اختصاص سه هکتار زمین در روستای دفاری به کمیته موتورسواری منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جلیل حقگویان با اعلام این خبر گفت: با نگاه ویژه ای که رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به توسعه ورزش و سرگرمی جوانان جزیره دارند، امسال شاهد شکل گیری هیات های مختلف ورزشی زیر مجموعه سازمان بودیم که بسته به نوع فعالیت در حال گسترش فرهنگ سلامتی و نشاط در بین جوانان هستند.

وی ادامه داد: در همین راستا از سوی سازمان منطقه آزاد قشم، قطعه زمینی به مساحت 3 هکتار در ضلع جنوبی روستای دفاری برای ساخت پیست جدیدی به کمیته موتورسواری منطقه آزاد قشم اختصاص یافت.

به گفته حقگویان، پیست قبلی که در مجاورت غارهای خربس بود، به دلیل بادگیر بودن و جمع شدن آب های سطحی ناشی از بارندگی، مکان مناسبی جهت ادامه فعالیت جوانان علاقمند به این رشته ورزشی مهیج نمی باشد.

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در پایان عنوان داشت: امیدواریم  با برنامه ریزی های انجام شده از سوی سازمان منطقه آزاد قشم برای اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان جزیره گام های موثری برداشته شود.

نظر شما