امضا تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با جهاد دانشگاهی کشور

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۴:۲۸:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۳۸۹۵
امضا تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با جهاد دانشگاهی کشور
تفاهم‌نامه همکاری‌های فرهنگی، پژوهشی، آموزشی، کارآفرینی، اشتغال، فناورانه و مشاوره‌ای، بین سازمان منطقه آزاد قشم و جهاد دانشگاهی کشور امضا شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، این تفاهم‌نامه ظهر امروز شنبه 15 شهریورماه 1399 به امضای حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی و حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رسید.

تفاهم‌نامه مذکور در سه حوزه پژوهش، فناوری و خدمات تخصصی، فرهنگی و آموزش، اشتغال و کارآفرینی تدوین و  باهدف توسعه حوزه‌های مذکور در جزیره قشم به اجرا درمی‌آید.

 شناسایی توانمندی‌ها و ایجاد زمینه‌های همکاری مطلوب میان سازمان و جهاد، ارایه مشاوره‌های تخصصی در اجرای پژوهش‌ها و پروژه‌های علمی، پژوهشی و فناوری در حوزه‌های مختلف، همکاری در انجام امور مطالعاتی و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی، برگزاری همایش‌های علمی و  تأسیس و استقرار مرکز بانک خون‌ بندناف رویان در منطقه آزاد قشم از فعالیت‌های   در حوزه پژوهش، فناوری و خدمات تخصصی است.

در بند مربوط به حوزه فرهنگی؛ مشاوره و اجرای پروژه‌های افکار سنجی، راه‌اندازی دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خلیج‌فارس، همکاری و مشارکت در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و فعالیت‌های سراسری نوآورانه، برگزاری همایش‌ها، سمینارها، کنفرانس‌ها، جشنواره ها، کارگاه‌ها و نشست‌های علمی- فرهنگی، نمایشگاه‌ها، مشارکت در تألیف و انتشار کتاب درزمینه های علمی، فرهنگی و هنری بخشی از فعالیت‌های مشارکتی بین این دو مجموعه می‌باشد.

همکاری درزمینه تعیین اولویت‌های آموزشی، مشاوره در برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی تخصصی کوتاه‌مدت، راه‌اندازی مرکز آموزش‌های تخصصی و مهارتی پیشرفته و مراکز نوآوری و شکوفایی، اجرای نظام جامع آموزش و پایش نیروی کار در جزیره، نیازسنجی رشته‌های دانشگاهی متناسب با اهداف و مأموریت‌های سازمان، همکاری در اجرای آموزش‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی، طرح مشاغل خرد، کوچک و خانگی، توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار و همکاری در راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان اقتصادی و کمک در جذب نخبگان علمی و اقتصادی از مفاد قیدشده در بند مربوط به حوزه آموزش، اشتغال و کارآفرینی در این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه روز شنبه 15 شهریورماه سال جاری در 8 ماده تنظیم و به تأیید و امضای حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی و حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رسیده و به مدت دو سال اعتبار دارد.

گفتنی است در جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان منطقه آزاد قشم با جهاد دانشگاهی، حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی، حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، پروین فرشچی، عضو هیات مدیره، مرتضی شیخ‌زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، فرشته سلجوقی، مدیر اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم  جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز