در بیست و سومین جشنواره شهید رجایی هرمزگان:

تندیس برترین دستگاه اجرایی جشنواره شهید رجایی به آموزش و پرورش رسید

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۵۴۳۷۰
تندیس برترین دستگاه اجرایی جشنواره شهید رجایی به آموزش و پرورش رسید
اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان، در دو شاخص عمومی و اختصاصی توانست حائز رتبه برتر شود و تندیس این جشنواره را از آن خود کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی  در حاشیه آیین تجلیل از برگزیدگان بیست و سومین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان ضمن گرامیداشت یاد شهیدان باهنر و رجایی گفت: دستگاه تعلیم و تربیت استان هرمزگان با کسب امتیاز لازم در دو شاخص عمومی و اختصاصی، برگزیده استان و موفق به دریافت تندیس این جشنواره شد.

وی با بیان اینکه این موفقیت در سایه خرد جمعی، همدلی و پشتکار همه همکاران و معلمان استان بدست آمده است، اظهار داشت: بدون تردید در کسب این عنوان همه فرهنگیان اعم از مدیران، اولیا و مربیان و کارکنان پرتلاش آموزش و پرورش مناطق استان هرمزگان و همچنین نتیجه حمایت و همدلی اعضای شورای آموزش و پرورش استان و در راس آن استاندار محترم هرمزگان، خیرین عزیز، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، پیشکسوتان تعلیم و تربیت، ائمه جمعه و جماعات، شوراها و معتمدین، مدیران اجرایی بوده است.

دادی زاده با اشاره به شاخص های اختصاصی و عمومی مورد نظر، افزود: افزایش کارآمدی، پاسخگویی، شفافیت عملکرد دستگاههای اجرایی، همچنین توسعه فرهنگ عدالت گستری، آگاهی مردم از عملکرد سازمانها، ترویج فرهنگ کار گروهی به جای فردی ونیز تقویت وجدان کاری و انضباط اجتماعی را می توان از شاخص های اختصاصی مورد ارزیابی در این جشنواره نام برد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: از شاخص های عمومی می توان به افزایش بهره وری، توانمند سازی نیروی انسانی، استقرار و توسعه دولت الکترونیک، تکریم ارباب رجوع، اصلاح ساختار و تمرکززدایی اشاره کرد.

نظر شما