صورت گرفت؛

افتتاح مجتمع آموزشی و اداری دانشگاه آزاد خمیر

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۰۷:۴۴:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۶۳۹۴
باحضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد کشور، مجتمع آموزشی و اداری دانشگاه آزاد بندرخمیر مورد بهره برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی احداث مدرسه سما در محدوده دانشگاه تازه تأسیس این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، همتی در آیین بهره‌برداری از پروژه مجتمع آموزشی و اداری دانشگاه آزاد بندرخمیر، اکتشاف و شکوفایی استعدادها را منوط به ایجاد زیرساخت‌های لازم و مناسب برشمرد و گفت: خوشبختانه در مقطع کنونی با حضور طهرانچی در رأس هرم مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی و تلاشهای دکتر کامرانی رویکرد کیفی سازی و پژوهش محوری در دانشگاه ها مورد توجه قرار گرفته که می توان چشم انداز روشنی از آتیه را متصور داشته باشیم.

وی با قدردانی از طهرانچی در زمینه حمایت جهت احداث ساختمان جدید دانشگاه آزاد بندر خمیر به نشست مشترک با رییس دانشگاه آزاد کشور، اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مقدمات آغاز عملیات اجرایی ساختمان دانشگاه آزاد بشاگرد هم فراهم شده و استانداری طی یک هفته زمین مورد نیاز را در اختیار دانشگاه آزاد قرار می دهد و طی شش ماه یا حداکثر 9 ماه آینده شاهد افتتاح ساختمان دانشگاه آزاد بشاگرد خواهیم بود.

همتی با اشاره به نتایج نشست مشترک با رییس دانشگاه آزاد کشور، افزود: طی رایزنی های صورت گرفته با  طهرانچی، توسعه دانشگاه هرمز در دستور کار قرار دارد و 30درصد از سهم پذیرش دانشجویان رشته پزشکی در دانشگاه‌های قشم و کیش نیز به بومیان تخصیص پیدا خواهد کرد.

 مجتمع آموزشی و اداری دانشگاه آزاد بندرخمیر با اعتباری بالغ بر 35میلیارد ریال در زمینی به مساحت 11هکتار در چهار طبقه به بهره برداری رسید و مدرسه شش کلاسه سما دانشگاه آزاد بندرخمیر که عملیات اجرایی آن صبح امروز آغاز شد.   

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز