استاندار هرمزگان در آیین اختتامیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع):

نشر معارف و تبیین سیره نورانی امام سجاد(ع) در میان جامعه باید روز به روز بیشتر شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۴:۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۰۵۸۶۶۷
استاندار هرمزگان، بر لزوم نشر معارف و تبیین سیره نورانی حضرت امام سجاد(ع) باید در میان آحاد مختلف مردم و جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فریدون همتی در آیین اختتامیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) با بیان اینکه مردم هرمزگان همیشه جزء پیشگامان دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام عزیز بوده اند، اظهار داشت: با برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد (ع) به لطف خداوند این توفیق نصیب مردم هرمزگان شد که پرچم این امام همام را در دست بگیرند و در راستای تبیین سیره این امام عزیز گام بردارند.

وی ادامه داد: با الطاف ویژه خداوند، خوشبختانه روز به روز دستیابی به این مهم در حال گسترش است و با حمایت های حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده نماینده محترم ولی فقیه در استان، امیدواریم روزی برسد که نشر معارف و تبیین سیره امام سجاد (ع) در میان توده مردم محقق شود.

استاندار هرمزگان افزود: این روشنگری باید در دل توده مردم اتفاق بیفتد و با حضور طیف گسترده تری از جامعه برگزار شود که بتوانیم آحاد جامعه را به معرفت زندگی این امام بزرگوار مجهز کنیم.

همتی با اشاره به اهمیت آشنایی مردم با سیره عملی زندگی امام سجاد(ع) تصریح کرد: دستیابی به این گنجینه بی نظیر معنوی در کنار توسعه فرهنگ علوی و تعمیق معارف قرآن کریم، انقلاب اسلامی را در مقابل هجمه سنگین دشمنان نظام اسلامی، مصون خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در مقطع کنونی تلاش مضاعف دشمن در جبهه های مختلف برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی با توسل به حربه های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی را شاهد هستیم، اما ملت راهشان را پیدا کرده اند و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه سختی ها را تحمل کرده اند که به برکت همین فرهنگ انقلابی، اسلامی و ولایتمداری ملت عزیز ایران، نه تنها در مقابله با دشمن دچار استیصال نشدیم، بلکه روز به روز شاهد قدرت‌نمایی انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی هستیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه راهگشا بوده است، گفت: به برکت همین رهنمودها و تکیه بر ارزش‌های معنوی حاکم بر جامعه، نفوذ ما در قلوب ملت‌های آزادی خواه روز به روز در حال گسترش است.

همتی در پایان ضمن قدردانی از دست اندرکاران اجرایی کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، آمادگی مجموعه دولت در استان هرمزگان را در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره بین المللی امام سجاد(ع) اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز