مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

برگزاری دوره آموزش مدرس غواصی یک ستاره بین المللی قشم

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۴:۲۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۹۰۱۱
برگزاری دوره آموزش مدرس غواصی یک ستاره بین المللی قشم
مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزش مدرسی یک ستاره غواصی بین المللی با مجوز فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور به مدت ١٠ روز در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جلیل حقگویان اعلام کرد: این دوره با حضور 14 شرکت کننده متشکل از آقایان و بانوان برگزار شد که پنج نفر از آنان موفق به کسب نمره مورد نیاز در دوره مدرسی یک ستاره شدند و 9 نفر تجدید دوره شدند.

وی ادامه داد: هنرجویانی از میان از شناگران و ناجیان غریق استان های مختلف کشور در این دوره آموزشی شرکت کرده بودند که تمامی آنها سابقه ورزش های آبی را در کارنامه خود دارند.

به گفته مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، حضور این افراد در دوره های غواصی آموزشی قشم، تاثیر بسزایی در معرفی این‌ جزیره و افزایش سفرها به این‌ منطقه آزاد خواهد داشت.

گفتنی است منطقه آزاد قشم در سال 1385 از سوی فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور به عنوان مرکز آموزش های عملی غواصی انتخاب شد و هر ساله دوره های آموزشی و مدرسی غواصی کشور در قشم برگزار می شود.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر وسعت یکی از مراکز ویژه ورزش های آبی- دریایی کشور محسوب می شود و علاوه بر ورزشکاران این رشته ها بسیاری از گردشگران و مسافران از داخل و خارج از کشور نیز در آب ها و سواحل قشم به انجام این ورزش های زیبا و مفرح مبادرت می ورزند.

نظر شما