صورت گرفت؛

برگزاری دومین نشست تخصصی کمیته قهرمانی کارگروه ورزش بانوان استان

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۰۹:۴۲:۱۱
کد خبر: ۱۰۵۹۳۱۲
برگزاری دومین نشست تخصصی کمیته قهرمانی کارگروه ورزش بانوان استان
دومین نشست تخصصی کمیته قهرمانی کارگروه ورزش بانوان استان به ریاست امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان وباحضور معاونین و اعضای کارگروه در محل سالن جلسات اداره کل ورزش وجوانان برگزارگردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمودرضاامیاری در این نشست اظهارداشت: امیدوارم با افزایش تقویت حوزه ورزش حرفه ای در بانوان،بتوانیم در کشور سرآمد باشیم و با این رویکرد،بتوانیم بانوان بیشتری از استان در رشته های هدف نیز درسطح تیمهای ملی داشته باشیم.

وی افزود:جهت توسعه و گسترش ورزش بانوان در سطح استانی ، کشوری وجهان باید بحث استعدادیابی را بصورت جدی دنبال کنیم.

امیاری با تاکید برایجاد پایگاه استعدادیابی ،قهرمانی بیان نمود: ایجادو تجهیز این پایگاه با وسایل پیشرفته ومدرن باعث کشف استعداد های برتر در رشته های ورزشی در تمامی بخش ها و شهرستان استان خواهدشد.

متولی ورزش وجوانان یادآورشد:: رویکرد وزرات ورزش و جوانان و به تبع ادارات کل، تمرکز زدایی از مرکز و توجه به شهرستان ها، بخشها و روستاها است بگونه ای که می توان استعدادهای بالقوه ای بسیارزیادی در حوزه ورزش بانوان را در شهرستانها و روستاهای استان کشف نمود.

گفتنی است:دومین نشست تخصصی کمیته قهرمانی کارگروه ورزش بانوان استان هرمزگان به ریاست امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، معاونین اداره کل ونواب روسای هیاتهای ورزشی عضو کمیته ،با موضوع شناسایی و تعیین رشته های هدف استان در بخش بانوان ، ارائه طرح استعدادیابی و برنامه ریزی در رشته های هدف درسالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز