مدیر کل شیلات هرمزگان:

بندر صیادی کوهستک می تواند پشتیبان آبزی پروری دریایی باشد

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۹۴۳۲
بندر صیادی کوهستک می تواند پشتیبان آبزی پروری دریایی باشد
مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان از ظرفیت های بندر صیادی کوهستک بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دریایی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه بندر صیادی کوهستک به بیش از ۱۵۰ فروند شناور صیادی و همچین حدود ۸۰۰ نفر صیاد خدمات می دهد گفت: با توجه به موقعیت بندر صیادی کوهستک و همچنین ظرفیت های آن این بندر صیادی می تواند به عنوان پشتیبان سایت های پرورش ماهی در دریا به خوبی عمل کند.

وی با بیان اینکه ارتقا و توسعه فعالیت ها در بندر صیادی کوهستک می تواند موجب رونق اقتصادی و خدمات رسانی بیشتر به شهروندان شوند گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در کنار فعالیت های صیدوصیادی و آبزی پروری در زمینه گردشگری و خدمات رسانی در این بندر صیادی در دستور کار است.

دریایی آلودگی های ناشی از مبارزه با قاچاق سوخت توسط دریابانی ، ارتقای فضای سبز، درخواست از دیگر دستگاه ها و نیروهای نظامی مستقر در بندر در راستای حفظ و نگهداری این سرمایه ملی، رفع مشکلات فنی و تاسیساتی بندر صیادی کوهستک و ... را از اهم مسائل پیش روی این بندر صیادی خواند.

گفتنی است در این بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان با نیروهای پایگاه حفاظت منابع آبزیان بندر کوهستک، کارکنان بندرصیادی کوهستک و جمعی از بهره برداران این بندرصیادی  دیدار و به بررسی مسائل، مشکلات و پیشنهادات آنها پرداخت.

همچنین در ادامه این بازدید اسکله صیادی زیارت شهرستان سیریک مورد بازدید قرار گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز