استاندار هرمزگان در آیین افتتاح پروژه رینگ فیبر نوری دریایی جزایر قشم، کیش و خارک:

 جزایر خلیج فارس نیازمند پشتیبانی بیشتر در زمینه فیبر نوری هستند

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۸:۵۳:۳۶
کد خبر: ۱۰۵۹۸۰۱
 جزایر خلیج فارس نیازمند پشتیبانی بیشتر در زمینه فیبر نوری هستند
استاندار هرمزگان گفت: جزایر خلیج فارس به پشتیبانی در زمینه فیبر نوری به عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی ارتباطات نیاز دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فریدون همتی در آیین افتتاح پروژه رینگ فیبر نوری دریایی جزایر قشم، کیش و خارک که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، با اشاره به اهمیت استراتژیک و تأثیر گذاری استان هرمزگان، عنوان کرد: جزایر خلیج فارس به پشتیبانی در زمینه فیبر نوری به عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی ارتباطات نیاز دارند. وی ادامه داد: برای جزیره ابوموسی نیز باید چنین اقداماتی در راستای توسعه ارتباطات صورت گیرد.

وی خواستار رفع مشکلات ارتباطات در سایر مناطق و شهرستان‌های استان شد و بیان داشت: مناطقی همچون شهرستان بشاگرد، کوشا احمدی شهرستان حاجی‌آباد و فین و سیاهو در شهرستان بندرعباس، نیازمند رفع مشکلات در حوزه ارتباطات هستند که این امر با توجه به پیگیری انجام شده و همچنین دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت می‌گیرد.

همتی تصریح کرد: یکی از سیاست های جدی دولت تدبیر و امید، افزایش ارائه خدمات از طریق دولت الکترونیک و فناوری های نوین ارتباطات است که باید هرچه بیشتر زیرساخت‌های این عرصه تقویت شده و توسعه یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز