رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد:

افتتاح بیمارستان زنان و زایمان شریعتی بندرعباس در آینده ای نزدیک

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۰۸:۵۶:۳۷
کد خبر: ۱۰۶۲۶۹۸
افتتاح بیمارستان زنان و زایمان شریعتی بندرعباس در آینده ای نزدیک
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان، در بازدید صبح امروز از بیمارستان جدید الاحداث شریعتی بندرعباس که با همراهی معاون درمان و جمعی از مدیران ستادی و حوزه درمان دانشگاه انجام شد، از افتتاح این مرکز بزرگ درمانی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،حسین فرشیدی افزود: بیمارستان شریعتی بندرعباس از امروز فعالیت خود را در جهت ارائه خدمت به بیماران آغاز کرد.

وی ابراز کرد: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی زنان، اطفال و نوزادان بیمارستان از مرداد ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده بود و به دلیل نیاز مبرم به تخت بیمارستانی ویژه زنان از امروز سایر بخش های این مرکز درمانی فعالیت خود را آغاز و به تدریج وارد چرخه ارائه خدمات درمان می شود.

فرشیدی عنوان کرد: این مرکز درمانی 130 تخت خوابی با زیربنای 10 هزار و 660 متر مربع و اعتباری بالغ بر 130 میلیارد تومان در راستای ارائه خدمت به زنان، مادران باردار و کودکان و نوزادان ساخت و تجهیز شده است.

اورژانس، 5 اتاق عمل مجهز، بخش زایمان، بخش مراقبت پس از زایمان، بخش مادران پرخطر، (آی.سی.یو و ان.آی.سی.یو)، بخش نوزادان، رادیولوژی، آزمایشگاه، بخش زنان، بخش بستری و کلینیک تخصصی و فوق تخصصی از مهمترین بخش های این بیمارستان دانشگاهی در بندرعباس می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز