صورت گرفت؛

سند چشم انداز ورزشی هرمزگان تنظیم می گردد

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۰:۳۰:۲۱
کد خبر: ۱۰۶۶۹۹۹
سند چشم انداز ورزشی هرمزگان تنظیم می گردد
نخستین جلسه ی شورای پژوهشی اداره کل ورزش وجانان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،محمودرضاامیاری دراین جلسه اظهارداشت: طرح‌های پژوهشی باید کاربردی و عملیاتی و در راستای اهداف و برنامه‌ریزی‌های اداره‌کل ورزش و جوانان باشند تا بتوانند نیازها و چالش‌های جامعه ورزش و جوانان استان را تحت پوشش قرار دهند.

وی ضمن بیان اهمیت و ضرورت طرح های پژوهشی در تعیین سیاست گذاری های کلان دستگاهها ،خواستار تداوم این جلسات در طول سال و جدیت اعضای شورا در پویایی هرچه بیشتر شورای پژوهش شدند.

امیاری یادآور شد: آن‌چه مطرح و مهم است ،این است که پژوهش و تحقیقات، به شکلی معضلات و مشکلات ورزش و جوانان هرمزگان را پوشش دهند. در واقع به نوعی به دنبال مجهولات، مشکلات و مسایلی هستیم که در آینده ممکن است با آن‌ها مواجه شویم؛ در ابتدا نیاز است که یک کار پژوهشی اتفاق بیفتد تا نهایتا بتوانیم آن را در کل استان تسری دهیم که ‌تاکید اصلی هم روی تحقیقات آینده پژوهی است.

متولی ورزش وجوانان هرمزگان دراین جلسه به تنظیم و تدوین سند چشم انداز ورزش وجوانان استان در ابعاد مختلف،هیئت های ورزشی،زیرساخت ها،ورزش همگانی ،ورزش قهرمانی و....تاکید نمود.

در ادامه اعضای شورای پژوهش ورزش و جوانان هرمزگان، محورها و موضوعات پیشنهادی خود را در خصوص عناوین پژوهشی ارائه دادند و مقرر شد در جلسه بعدی عناوین طرح‌های پژوهشی نهایی مشخص شوند.

لازم به ذکر است جلسه شورای پژوهشی باحور نفیسه شیبانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی،خادمی معاونت ورزشی،مرادی سرپرست معاونت بانوان ،عامری معاون امور جوانان ،دلاوری عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان،صیادفر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد و مدرسی ذیحساب اداره کل جهت تعیین اولویت های پژوهشی سال 99و همچنین بررسی حل مشکلات شورای پژوهشی درسال98 در دفتر مدیرکل برگزار گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز