مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

توزیع رایگان واکسن آنفلوآنزا براى زنان باردار

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۰۸:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۷۶۳۶
توزیع رایگان واکسن آنفلوآنزا براى زنان باردار
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان،در خصوص توزیع اولین مرحله واکسن آنفلوآنزا گفت: روز شنبه 12 مهرماه،واکسن آنفلوآنزا براى زنان باردار که پرونده الکترونیک سلامت در سامانه سیب تشکیل داده اند، به صورت رایگان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فاطمه نوروزیان ضمن تأکید بر اینکه برای تشکیل پرونده زنان باردارى که پرونده الکترونیک سلامت ندارند، اطلاع رسانى خواهد شد، افزود: تا کنون گزارشی از اپیدمی و شیوع آنفلوآنزا در مناطقى از دنیا که در این موقع از سال همواره موجى از بیمارى آنفلوآنزا وجود داشته، در این روزها نرسیده است.

وى اظهار کرد: این موضوع نشان دهنده این است که رعایت پروتکل هاى بهداشتى یعنى شستشوى دست ها، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعى، تاثیر خیلى خوبى در پیشگیرى از آنفلوآنزا داشته است. همچنین حضورى نبودن مدارس و دانشگاه ها که از کانون هاى انتشار بیمارى محسوب می شوند، باعث کاهش شیوع آنفلوآنزا شده است.

نوروزیان تصریح کرد: در ایران نیز امیدواریم که با رعایت پروتکل هاى بهداشتى توسط مردم عزیز، نگرانى در خصوص اپیدمى آنفلوآنزا نداشته باشیم و همچنین شیوع کووید١٩ را هم بتوانیم کنترل کنیم.

وی تأکید کرد: تا کنون در استان هرمزگان نیز، مورد مثبت آنفلوآنزا نبوده است و همچنان مردم باید از ماسک استفاده کنند و شستشوى مرتب دست ها و حفظ فاصله فیزیکى مناسب را رعایت کنند. اگر افراد مجبور به ارتباط نزدیک با یکدیگر هم بودند از شیلد صورت به همراه ماسک استفاده کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز