رئیس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:

ثبت و رسیدگی به شکایات تنها از طریق سامانه اصناف ایرانیان

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۸۲۰۹
ثبت و رسیدگی به شکایات تنها از طریق سامانه اصناف ایرانیان
رئیس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، اعلام کرد: از این پس صنوف، شکایات خود را در سامانه ایرانیان اصناف به نشانی iranianasnaf.ir می توانند به ثبت برسانند.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، یوسف ذاکری گفت:به منظور بهبود فرآیند خدمت رسانی مطلوب به اصناف کشور و تسریع در رسیدگی به شکوائیه ها، شفافیت و صرفه جوئی در هزینه‌های شاکی و متشاکی، تمامی شکایات واصله از عملکرد کمیسیون‌های نظارت، هیئت‌های اجرایی انتخابات وتشکل‌های صنفی (اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی) از طریق سامانه ایرانیان اصناف ثبت و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: متقاضیان علاوه بردرج مشخصات خود در این سامانه از جمله ثبت کد ملی، درج هویت متشاکی و درج متن مورد نظر، شکایت خود را طرح و از طریق شماره رهگیری قادر به پیگیری درخواست خود هستند.

ذاکری اضافه کرد: همچنین سامانه ایرانیان اصناف این امکان را فراهم آورده که متقاضیان بتوانند اسناد و مدارک مربوط به شکایت خود را بارگذاری و ارسال کنند.

رئیس اداره امور اصناف و تشکل های صنفی سازمان در پایان اظهار داشت: رسیدگی به شکایات تنها از طریق سامانه صورت می گیرد و صنوف از مراجعه حضوری جهت شکایات اکیدا خودداری نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز