مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان خبرداد:

افتتاح و بهره برداری از ۱۶ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۲:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۹۳۷۶
افتتاح و بهره برداری از ۱۶ پروژه ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش
مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان، در این جلسه از افتتاح و بهره برداری از۱۶ پروژه ورزشی واجرای ۲۵۰ برنامه ورزشی فرهنگی در هفته تربیت بدنی و ورزشی در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، محمودرضاامیاری با تاکید براهمیت این هفته به جهت توسعه وگسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن در تامین سلامت جسمی و روحی جامعه خواستار توجه جدی برنامه های اجرایی شهرستان در هفته تربیت بدنی و ورزش شد.

وی افزود :در هفته تربیت بدنی و ورزش همه نگاهها به سمت و سوی فعالیت ها و عملکرد اداره کل ورزش وجوانان است و ورزش باید الگوی جامعه باشدو اینکه به این باور برسیم که ورزش نقش مهمی در ایجاد سلامت،شور و نشاط در جامعه دارد.

️متولی ورزش وجوانان هرمزگان بیان داشت:همه مردم علاقه خاصی به ورزش دارند ،و هرکسی که در حوزه ورزش فعالیتی انجام می دهد برای مردم است.

امیاری خاطرنشان کرد:در هفته تربیت بدنی و ورزش می بایست برنامه ها و فعالیت های متنوعی متناسب با شرایط کنونی جامعه باید در سطح استان اجرا شود و برای اجرای فعالیت ها و اطلاع رسانی فعالیت های حوزه ورزشی باید با دستگاههای اجرایی که نقش سازنده ای دارندبا ارتباط و تعامل سازنده از مسیر ورزش در جهت ارتقای سلامتی و نشاط اجتماعی مردم بهره ببریم و مسیر خدمت به مردم را با توان بیشتری ادامه دهیم.

️مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ، ایجاد کاروان های ورزشی ،چالش رکورد زنی مجازی،چالش بازی های بومی و محلی،چالش طبیعت گردی،چالش میز کار میز ورزش،مسابقات ورزشی مجازی هیئت های مختلف ورزشی در حوزه همگانی ،رالی خانواده ،دوچرخه سواری و اسکیت همگانی،غباررویی گلزار شهدا،دیداربا خانواده شهدا ،دیدار با امام جمعه ،دیدارجامعه ورزش و جوانان با استاندار و فرمانداران ،پیمایش سلامت کارکنان،همایش کوهپیمایی خانواده ،همایش پیاده روی پرسنل در پنجه علی،برگزاری دوره های آموزشی بصورت مجازی،برگزاری دوره مربیگری درجه2 و درجه3،کارگاه تخصصی حرکات اصلاحی،کارگاه توسعه ورزش همگانی برای کارکنان ،تجلیل از مربیان ،داوران ،تجلیل از اساتید ،داوران و ... از جمله برنامه های این هفته که مقرر شد در سطح استان برگزارشودعنوان کرد.

اولین جلسه هماهنگی ستادهفته تربیت بدنی و ورزش استان هرمزگان به ریاست امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین اداره کل، رییسی رئیس اداره ورزش و جوانان بندرعباس و اعضای ستاد در محل سالن جلسات اداره کل برگزارشد.
نظر شما