مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان:

ضرورت دریافت کارت سلامت و معاینات ادواری برای کشاورزان

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۷:۰۳
کد خبر: ۱۰۶۹۸۴۵
ضرورت دریافت کارت سلامت و معاینات ادواری برای کشاورزان
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان، گفت: برگزاری مستمر کمیته های بهداشت کشاورزی، اقدامی موثر در راستای ارتقاء سلامت کشاورزان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،عباس علیمراد در این جلسه اظهار گفت: افراد معمولا بر حسب عادت، بهداشت شغلی و شرایط فیزیکی آن برایشان در اولویت قرار ندارد و همین موضوع می‌تواند در دراز مدت بر سلامت آنان تاثیر  منفی داشته باشد.

وی افزود : دریافت کارت سلامت و انجام معاینات ادواری برای افرادی که در مشاغل مرتبط با کشاورزی مشغولند امری لازم و ضروری است و آن را ضامن حفظ سلامتی آنان دانست.

یوسف دورکیش مسئول سلامت محیط و کار شهرستان گفت: با توجه به غالب بودن شغل کشاورزی و مشاغل مرتبط با آن در رودان و وجود ماشین آلات کشاورزی و استفاده از سموم و با توجه به شرایط خاص بهداشت شغلی و وضعیت فیزیکی کار آنان لازم است این افراد نسبت به سلامت خود توجه بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: برای افزایش ضریب سلامتی کشاورزان، کارشناسان بهداشت حرفه ای با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی، محیط زیست و سایر ارگان های مرتبط نیز آموزش‌های لازم در جهت ارتقاء سلامت شغلی آنان ارائه نمایند.

پس از بحث و گفتگو نمایندگان سایر ادارات مواردی از جمله برگزاری کلاس های آموزشی و بازدید های مشترک برای پایش محیط کارو سلامت کشاورزان مصوب شد.

کمیته بهداشت کشاورزی شهرستان رودان با حضور علیمراد مدیر شبکه بهداشت و درمان، رؤسا و نمایندگان ادارات جهادکشاورزی، تعاون کار و رفاه، محیط زیست، نظام صنفی کشاورزی، جهادکشاورزی و کارشناسان بهداشت حرفه ای رودان به منظور صیانت از سلامت کشاورزان و بررسی روشهای اجرایی جهت خدمت رسانی موثرتر به آنان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز