رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

رعایت پروتکل‌ های بهداشتی، برای تمامی صنوف الزامی است

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۶۹۸۵۰
رعایت پروتکل‌ های بهداشتی، برای تمامی صنوف الزامی است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، در جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان از عدم رعایت بعضی از واحدهای صنفی بر اجرای پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از ویروس کرونا گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی اظهار داشت: از آنجا که رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای تمامی صنوف و به‌ منظور حفظ سلامتی خود و مردم الزامی است، تمامی واحدهای صنفی باید پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

وی افزود: اگر می خواهیم شرایط مطلوب و اشتغال پایدار داشته باشیم، اتاق اصناف مرکز استان و اتحادیه های صنفی بعنوان متولی باید نظارت مستمر بر اجرای پروتکل های بهداشتی بر واحدهای صنفی خود داشته باشند.

قاسمی ادامه داد: این امر جزء خطوط قرمز جامعه است که در این راستا یکی از الزامات، نظارت روزانه بر اجرای پروتکل های بهداشتی از سوی واحدهای صنفی است.

وی استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف را عاملی مهم در راستای کنترل شیوع ویروس کرونا برشمرد و بیان کرد: در زمینه تولید ماسک و اقلام بهداشتی در استان مشکلی نداریم و بزودی شاهد افتتاح و راه اندازی 3 کارخانه جدید خط تولید ماسک در استان هستیم.

رئیس کمیسیون نظارت بر اصناف مرکز استان عنوان کرد: با واحدهای صنفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکند برخورد قاطع می شود.

قاسمی در پایان از بسیاری از تولیدکنندگان صنفی که در تولید ماسک ارزان قیمت گام برداشته و تلاش کرده‌اند تا نیاز اقشار گوناگون را در این زمینه رفع کنند قدردانی نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز