معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان خبر داد:

انجام عملیات همسطح سازی دریچه های فاضلاب شهر بندرعباس

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۸:۳۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۱۹۳۱
انجام عملیات همسطح سازی دریچه های فاضلاب شهر بندرعباس
معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، از همسطح سازی و همسان ‌سازی دریچه‌ های آدمرو فاضلاب در سطح شهر بندرعباس تا پایان آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، علا امیریان نژاد با بیان اینکه عملیات سالانه روکش آسفالت خیابان ‌ها باعث غیر همسطح شدن دریچه ‌های آدمرو فاضلاب با سطح خیابان ‌ها می شود، افزود: با هدف پیشگیری از اختلال در تردد ، بهبود عبور و مرور وسائط نقلیه، رفاه و آسایش شهروندان و مدفون ماندن دریچه های آدمروها، عملیات همسان سازی دریچه های فاضلاب به صورت مداوم  و با مدیریت و نظارت مستقیم امورهای آب و فاضلاب مناطق یک و دو بندرعباس در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در پایش کلی توسط گروه بازدید پیمانکاران اتفاقات فاضلاب مناطق‌ یک و دو شهر بندرعباس دریچه های فاضلابی که نیاز به عملیات همسطح سازی و همسان سازی داشتند شناسایی و برنامه زمانبندی برای انجام عملیات مذکور نیز مشخص شد.

به گفته امیریان نژاد، براساس برنامه زمان بندی عملیات همسطح سازی دریچه ‌های فاضلاب در نقاط مختلف شهر به خصوص در خیابان ‌ها و مراکز پرتردد با هماهنگی و همکاری شهرداری و راهنمایی و رانندگی در منطقه شرق بندرعباس از اول شهریور ماه و در منطقه غرب بندرعباس از اوایل مهرماه امسال آغاز شده و تا پایان آبان به پایان می رسد.

معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ادامه داد، 184 دریچه غیر همسطح در این مرحله شناسایی شده است، افزود: از این تعداد 80 دریچه در منطقه یک و 104 دریچه در منطقه دو همسان و همسطح سازی می شود.

گفتنی است، عملیات همسان سازی دریچه های فاضلاب شامل برش‌ و تخریب آسفالت و در نهایت همسطح سازی و بتن ریزی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز