سرپرست واحد بازرسی فنی و نشت یابی شرکت گاز هرمزگان خبر داد:

انجام عملیات عیب یابی خطوط تغذیه به روش PCM-ACVG

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۲:۲۳:۱۹
کد خبر: ۱۰۷۲۶۲۷
سرپرست واحد بازرسی فنی و نشت یابی شرکت گاز استان هرمزگان ، از انجام عملیات عیب یابی خطوط تغذیه به روش PCM-ACVG برای اولین بار در شرکت گاز استان هرمزگان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جواد شهابی اظهار کرد:  عملیات عیب یابی پوشش خط تغذیه طولا/قشم به روشPCM/ACVG برای اولین بار به همت کارشناسان متخصص واحد بازرسی فنی این شرکت  صورت پذیرفت که به موجب این عملیات عیوبی در طول خط مذکور کشف گردید .  

وی افزود: روش Pipeline Current Mapping (PCM) یکی از روش های مدرن بازرسی وضعیت سیستم حفاظت کاتدی و کیفیت پوشش خطوط لوله بوده و اساس این روش بر مبنای استفاده از جریان متناوب، تعقیب جهت و مقدار آن در داخل لوله می باشد و این روش با استفاده از جریان های متناوب و با فرکانس های مختلف قادر به تشخیص تداخل جریان استاتیکی و دینامیکی در محیط های شلوغ شهری است.

شهابی عنوان کرد: واحد بازرسی فنی و نشت یابی شرکت گاز استان هرمزگان،در برنامه ها و بازرسی های خود  با استفاده از به روز ترین روش ها و استاندارد ها ی موجود ،عملیات پایش را که باعث  کاهش خسارات احتمالی و جلوگیری از هدر رفت  سرمایه های ملی کشور می شود، عملیاتی می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز