مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم خبر داد:

آرامش پایدار در فصل زمستان به جهت خدمت رسانی به مردم کشور

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۲:۴۰:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۲۶۴۶
آرامش پایدار در فصل زمستان به جهت خدمت رسانی به مردم کشور
مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم، از آمادگی همه جانبه این شرکت برای تولیدپایدار و حداکثری گاز در ر وزهای سرد در سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد حسین نوروزی با اعلام آمادگی همه جانبه برای استمرار تولید گاز تصریح کرد: با اقدامات انجام شده عملیات تعمیرات اساسی و تامین قطعات یدکی و تمهیدات مورد نیاز، با یاری خداوند متعال و تلاش همکاران خدوم این شرکت آمادگی کامل به منظور تولیدپایدار و حداکثری گاز در فصول سردسال پیش رو مهیا می باشد.

وی در ادامه افزود: در راستای استمرار و تولید پایدار در سطح صنعت گاز کشور و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال جاری و همچنین با همت والای کارکنان توانمند خطه جنوب کشور در شرکت پالایشگاز سرخون و قشم با برنامه ریزی و هماهنگی های  صورت گرفته برای سال جدید روند مناسبی در عرصه خدمت رسانی به میهن اسلامی را خواهد داشت و گرمابخش خانه های هموطنان عزیز می باشند.

نوروزی با اشاره به شعار رونق تولید، توجه به تولید در داخل کشور است، تصریح کرد: در زمینه تامین قطعات از طریق شرکت های سازنده داخل، اقدامات موثری انجام شده است که به دنبال این امر مهم توانسته ایم با همت و درایت متخصصان و کارشناسان توانمند و با تجربه این شرکت در حال حاضر، پروژه های عظیمی در سطح ملی در عرصه خودکفایی و خود اتکایی در پالایشگاه گاز سرخون حدود 80 درصد قطعات را از طریق سازندگان داخلی تامین نماییم.

وی در خاتمه بیان کرد: امیدوار هستیم بحول الهی و با عزم همه جانبه کارکنان این شرکت در فصل سرد پیش رو نیز؛ پالایشگاه گاز سرخون همچون سال های گذشته به تبع شرکت ملی گاز ایران با حداکثر ظرفیت در مدار تولید قرار داشته و به رسالت مهم خود جامه عمل بپوشاند.

نظر شما