سرپرست معاونت آبزی پروری شیلات هرمزگان خبر داد:

قشم نگین آبزی پروری کشور است

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۱:۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۴۴۴۶
قشم نگین آبزی پروری کشور است
سرپرست معاونت آبزی پروری شیلات هرمزگان در بازدید از فعالیت های آبزی پروری شهرستان قشم از این شهرستان به عنوان نگین آبزی پروری کشور یاد کرد و گفت: شیلات ظرفیت های فوق العاده ای در آبزی پروری قشم ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مسعود بارانی در این بازدید که با همراهی رئیس اداره شیلات شهرستان قشم صورت گرفت  گفت: کاملترین زنجیره فعالیت های شیلاتی در شهرستان قشم با مشارکت جامعه صیادی و آبزی پروی این شهرستان مشهود است.

وی توسعه شیلاتی در جزیره قشم با هدف سودآوری و توسعه اقتصادی برای بومیان منطقه را از دیگر اهداف دولت و شیلات در منطقه خواند و خاطر نشان کرد: اقدامات بسیار ارزشمندی برای تکمیل زنجیره ارزش و تولید میگو در این شهرستان انجام شده است و خوشبختانه به خوبی پویایی فعالیت های شیلاتی در این شهرستان در مسیر توسعه است.

بارانی با اشاره به طرح های خوب آبزی پروری به اجرا در آمده با مشارکت صیادان در شهرستان قشم گفت: خوشبختانه این طرح ها پیرو منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و همچنین سیاست های توسعه ای دولت تدبیر و و امید برابر با سیاست های سازمان شیلات ایران مبنی بر مشارکت جامعه صیادی  در آبزی پروری شیلات هرمزگان بوده است.

وی پرورش جلبک، پرورش میگو،تکثیر میگو، تکثیر ماهیان دریایی، مزرعه  پرورش ماهی در قفس،پرورش کروکودیل و ... را بخشی از فعالیت های آبزی پرور این شهرستان  خواند و گفت: شهرستان قشم داری بیشترین تنوع در فعالیت های آبزی پروری در بین شهرستانهای استان هرمزگان و حتی کشور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز