معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان خبر داد:

دریافت قیمت کالاهای اساسی از سامانه سیاق

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۲:۳۷:۴۱
کد خبر: ۱۰۷۴۵۲۳
دریافت قیمت کالاهای اساسی از سامانه سیاق
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان، اعلام کرد: شهروندان برای اطلاع از آخرین قیمت کالاهای اساسی به سامانه سیاق مراجعه نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، محمد عباسی اظهار داشت: نظر به اهمیت اطلاع رسانی و دسترسی آسان شهروندان به آخرین قیمت از اقلام مصرفی خانوار، سامانه پیامکی و سایت اطلاع رسانی تهیه و قابل بهره برداری توسط شهروندان است.

وی تصریح کرد: شهروندان با ارسال نام کالای مورد نظر به شماره 30009124 بلافاصله با دریافت پیامک از آخرین قیمت مطلع خواهند شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان اقلام مندرج در این سامانه را 4861 قلم کالا  اعم از اقلام اساسی، میوه و تره بار، پروتئین و نرخنامه های مصوب اتحادیه صنفی، اعلام نمود و افزود: شهروندان در کنار سامانه پیامکی می توانند با مراجعه به سایت سیاق به نشانی Http//:sayagh.asnafhormozgan.ir  از آخرین قیمت کالاها مطلع شوند.

عباسی در پایان اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند مراتب را به سامانه تلفنی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و یا در سایت فوق الذکر به ثبت برسانند.

نظر شما