صورت گرفت؛

مجمع انتخاباتی هیئت کاراته هرمزگان برگزار شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۳:۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۷۹۴۴۹
مجمع انتخاباتی هیئت کاراته با حضور دبیر هیئت کاراته کشور و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان، معاونت ورزش و جوانان و اعضای مجمع انتخاباتی با حضور نمایندگانی از مربیان و ورزشکاران استان و شهرستان ها در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،کاندیدا نصرا... امینی،مرتضی حسین پور، احسان ا... صاحب، فراز فتحی نژاد، امیر پرویز کلاهی، علی اصغر محمودی ثبت نام کردند که با حضور 4 نفر از این کاندیدا مجمع برگزار شد.

دبیر هیئت کاراته کشور با اشاره به پتانسیل بالای استان هرمزگان گفت : اعضای مجمع فرد اصلح را انتخاب کنند زیرا استان در بعد کمیّت پتانسیل بالایی دارد و نیاز به هدایت و حمایت بیشتری دارد تا به بهترین کیفیت نیز برسد.

وحید مومنی با بیان اینکه در سوپر لیگ، اعضایی تیم ملی از استان حضور داشته است ادامه داد: کمیّت کاراته استان در مرور زمان کاهش یافته و کیفیت لازم را ندارد و باید با انتخاب کاندیدای جدید راه و قطار در حال حرکت از روسای قبل را ادامه دهد تا پتانسیل های استان راه شکوفایی خود بیابند.

وی با بیان اینکه هرمزگان  می تواند در بخش کاتا یک قطب باشد،  اظهار کرد :در مسابقات مجازی کاتا در بخش بانوان 14 تیم و در بخش آقایان یک تیم از استان هرمزگان شرکت داشتند که خود بیانگر این است که باید نگاه ویژه ای به بانوان داشت.

همچنین سرپرست هیئت کاراته استان هرمزگان، فعالیت های هفت ماه گذشته ورزشکاران و هیئت که با کرونا روبرو شد را بیان کرد و از کمبودهایی که استان با آن دست و پنجه نرم می‌کند و نیازمند حمایت ویژه است.

در ادامه این مجمع، مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با تشکر از حضور دبیر هیئت کشور و اساتید و ورزشکاران گفت :امیدواریم فرد جدید با برنامه مناسب این ورزش را رو به جلو برده و حضار نیز به رای مجمع احترام گذاشته و بپذیرند.

در پایان با رای گیری حضار، محمودی با کسب۱۲رای انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز