رییس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با فرمانده و مسئولان انتظامی استان :

لزوم شناسایی اموال قاچاقچیان

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۸:۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۸۱۵۵۲
رییس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار با فرمانده و مسئولان انتظامی استان هرمزگان بر لزوم شناسایی اموال قاچاقچیان به منظور ضربه بر بنیه مالی آن‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،به مناسبت هفته نیروی انتظامی، علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان به همراه جمعی از مسئولین قضایی، ضمن بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی استان با سردار جعفری دیدار و گفتگو کرد.

علی صالحی در جریان این دیدار، امنیت و آرامش اجتماعی را حاصل تعامل مثبت و هدفمند ناجا و دستگاه قضایی عنوان کرد و این موضوع را ضامن توسعه عدالت و افزایش شور و نشاط در سطح جامعه برشمرد.

وی در ادامه، برخورد قاطع با مجرمین سابقه دار و حرفه‌ای را خواستار شد و تصریح کرد: تعامل دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در این حوزه به گونه‌ای است که آحاد مردم به صورت مستقیم از نتایج سودمند آن بهره مند می‌شوند.

صالحی در بخش دیگری از سخنان خود بررسی دقیق جرایم اقتصادی و پول شویی را خواستار شد و بر لزوم هم افزایی و همکاری تمامی دستگاه‌ها با نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با فساد تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به لزوم مقابله با قاچاق سازمان یافته در راستای حمایت تولید داخلی، به مسئولین نیروی انتظامی توصیه کرد در راستای ضربه زدن به بنیه مالی قاچاقچیان، با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات دقیق، پیش از تشکیل پرونده نسبت به شناسایی اموال قاچاقچیان اقدام نمایند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان،با اعلام فعال بودن دبیرخانه پرونده‌های مهم در دادگستری استان هرمزگان ابراز داشت: مردم از ما امنیت می‌خواهند لذا برخورد با جرایم خشن مثل آدم ربایی، زورگیری و تجاوز به عنف می‌بایست با سرعت و قاطعیت در دستور کار قرار گیرد.

تشکیل بانک اطلاعاتی مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار، برنامه ریزی منسجم در زمینه پیشگیری از وقوع جرم و اتخاذ تدابیر لازم به منظور صیانت از امنیت اجتماعی، دیگر محور‌های مورد تأکید عالی‌ترین مقام قضایی استان هرمزگان در این دیدار بود.

در ادامه، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی استان هرمزگان نیز ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر از حمایت‌های رییس کل دادگستری استان، اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره در سایه پشتیبانی مقتدرانه دستگاه قضایی به انجام وظایف قانونی مشغول است و خوشبختانه همین حمایت‌ها و برخورد جدی با مفاسد و مجرمان، موجب شده است که استان هرمزگان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز