معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:

برون سپاری فعالیت های سوادآموزی با مؤسسات واجد شرایط

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۳:۲۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۸۱۸۳۶
معاون سواد آموزی استان هرمزگان گفت: براساس قانون و در قالب طرح برون سپاری، فعالیت های سواد آموزی در استان هرمزگان به موسساتی که شرایط لازم و توانایی عقد قرارداد را دارند واگذار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مرتضی آخش جان در جلسه کارگروه بهبود کیفیت سواد آموزی که با هدف بررسی وضعیت موسسات طرف قرار داد سال 99 برگزار می شد، گفت: در سال جاری و مطابق قانون ابلاغی، بخشی از فعالیت های سواد آموزی شامل جذب، آموزش، برگزاری آزمون و غیره به مؤسسات واجد شرایط که توانائی لازم را دارند واگذار می شود.

وی افزود: مؤسسات که خواهان ورود این بخش را دارند می توانند به ادارات سوادآموزی مناطق مراجعه و اعلام آمادگی نمایند که پس از بررسی شرایط و نوع همکاری، قرارداد انعقاد می شود.

آخش جان عنوان کرد: هر ساله فعالیت های سواد آموزی براساس دستورالعمل ها ابلاغ شده و سیاست های سواد آموزی و کاهش تصدی دولت و استفاده از ظرفیت های موسسات غیر دولتی برون سپاری می شود.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش هرمزگان اهمیت سواد در بین افراد جامعه در برنامه های سواد آموزی یکی از دغدغه های اصلی آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: برای جذب و توسعه سواد آموزی برنامه ریزی دقیق لازم است تا افراد بی سواد  و کم سواد انگیزه لازم برای سواد آموزی داشته باشد.

آخش جان ادامه داد: با توجه به گستردگی کار سواد آموزی در مناطق 22 گانه و وسعت شناسایی و جذب نیاز به نظارت مستمر و ارائه گزارشات لازم در این خصوص دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز