معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهادکشاورزی هرمزگان:

ثبت نام متقاضیان مسکن در سامانه

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۳:۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۴۵۰۷
ثبت نام متقاضیان مسکن در سامانه
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهادکشاورزی هرمزگان گفت: در راستای طرح اقدام ملی مسکن و کمک به خانه دار شدن، کارکنان می توانند در روزهای 19 و 20 آبان ماه با مراجعه به درگاه اینترنتیhttp://maskanform.maj.ir به صورت خوداظهار نسبت به تکمیل و بررسی اطلاعات هویتی، پرسنلی و خانواده تحت تکفل خود اقدام نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، طهماسب غلام پور با اشاره به اینکه تفاهم نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان، بازنشستگان و کارمندان ایثارگر و خانواده معظم شهدای وزارت جهادکشاورزی با وزارت راه و شهرسازی به امضا رسیده است، اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه که به امضای کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی ومحمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی رسید، ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان و بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی با همکاری دو وزارتخانه راه و شهرسازی و جهادکشاورزی در مدت زمان ۳ ساله احداث خواهد شد.

به گفته وی، این تفاهم نامه در راستای طرح اقدام ملی مسکن و کمک به خانه دار شدن اقشار میان درآمدی و کم درآمدی اجرایی و عملیاتی می شود. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهادکشاورزی هرمزگان ادامه داد: همکاران سازمان نسبت به تکمیل اطلاعات موردنیاز در سامانه و درگاه اینترنتی به آدرس http://maskanform.maj.ir طبق برنامه زمانبندی که برای استانها درنظر گرفته شده است در روزهای 19 و 20 آبان اقدام نمایند.

غلام پور تصریح کرد: سامانه مذکور تحت وب بوده و کاربران می توانند تمام وقت با مراجعه به درگاه اینترنتی معرفی شده به صورت خوداظهار نسبت به تکمیل و بررسی اطلاعات هویتی، پرسنلی و خانواده تحت تکفل خود اقدام نمایند.

وی همچنین افزود: با توجه به تعداد درخواست کنندگان و کاهش ترافیک و حجم داده های ورودی سامانه ، در مرحله نخست اطلاعات شاغلین در روزهای 19 و 20 آبان ماه و در مرحله دوم اطلاعات همکاران بازنشسته که زمان آن اعلام می شود ثبت و دریافت می گردد.

گفتنی است؛ پشتیبانی طرح در خصوص رفع ابهامات و مشکلات احتمالی ثبت نام متقاضیان در سامانه به عهده یوسف محمدی مدیر رفاه و پشتیبانی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز