مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس خبر داد:

منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس موفق به اخذ نشان ۵ ستاره جایزه بهره وری گردید

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۳:۴۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۵۱۰۷
منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس موفق به اخذ نشان ۵ ستاره جایزه بهره وری گردید
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، از کسب نشان پنج ستاره پیشروان جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران به سبب اقدامات زیربنایی در این منطقه عظیم اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسن خلج طهرانی دریافت نشان ۵ ستاره جایزه بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران از سازمان ایمیدرو را به تمامی افراد شاغل در منطقه تبریک گفت و اعلام نمود در هفتمین دوره این جایزه موفق به اخذ این نشان ارزشمند شدیم که دلیل آن هم راستایی با استراتژی های کلان دولت و سازمان ایمیدرو مانند تدوین و اجرای رویکردهای نظام‌مند و توجه به استقرار مناسب استانداردهای بین المللی ایزو بوده است. وی افزود تحقق جهش تولید در این منطقه در گرو بهبود شاخص های بهره وری و ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای جذب سرمایه گذاران است.

وی اهداف و پروژه های بهبود را در منطقه ویژه به حداکثر رساندن توانمندی سرمایه های انسانی با استقرار نظام های مرسوم حوزه کارکنان، استفاده هرچه بیشتر از ابزار انفورماتیک برای پشتیبانی تصمیم، یکپارچه سازی فرآیندها و تعهد به پاسخگویی مشتریان و رعایت مسولیت های اجتماعی اعلام نمود.
 
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی در پایان اعلام کرد برنامه‌هایی همه جانبه در شرکت برای تحقق استراتژی های سازمان ایمیدرو تدارک دیده ایم و در نظر داریم زیرساخت‌های موجود را با نگاه به شاخص های بهره وری پیش از پیش در جهت تبلور سیاست‌های نظام ارتقاء دهیم

 

نظر شما