مدیر تأمین مسکن کمیته امداد هرمزگان خبر داد:

ارائه ۵۶۵ خدمت عمرانی به نیازمندان هرمزگان

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۸۵۳۷۴
مدیر تأمین مسکن کمیته امداد هرمزگان، گفت: 565 خدمت عمرانی در قالب تعمیرات، احداث مسکن شهری و روستایی و کمک هزینه خرید مسکن شهری به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان طی هفت ماهه سال 99 ارائه‌شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، اصغر گلستانی در این خصوص گفت: یکی از نیازهای ضروری خانواده‌ها، مسکن می باشد و بر همین اساس پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در حوزه مسکن و فراهم نمودن سرپناه مناسب برای این عزیزان از مهم‌ترین دغدغه‌ها و وظایف این نهاد می‌باشد.

وی افزود: 565 خدمت عمرانی در قالب تعمیرات، احداث مسکن شهری و روستایی و کمک هزینه خرید مسکن شهری به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان طی هفت ماهه سال 99 ارائه‌شده است که از مجموع این خدمات عمرانی، 490 مورد مربوط به تعمیر مسکن، 38 مورد به احداث مسکن شهری، 32 مورد احداث مسکن روستایی و پنج مورد کمک هزینه خرید مسکن بوده است.

این مقام مسئول یادآور شد: برای اجرایی نمودن این طرح ها، مبلغ سه میلیارد و 459 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که مبلغ 617 میلیون تومان آن توسط کمیته امداد، دو میلیارد و 422 میلیون تومان از محل تسهیلات قرض‌الحسنه صندوق امداد ولایت و مبلغ 420 میلیون تومان نیز با مشارکت مردم و خیرین تأمین‌شده است.

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان هرمزگان گفت: توجه به مناطق محروم و روستایی، تأمین خدمات مسکن با اولویت خانواده‌های ایتام و… از محور‌های اصلی کمیته امداد است و امیدواریم با همکاری و همراهی دستگاه‌های مختلف بتوانیم خدمات موثر و بهتری به جامعه هدف در حوزه مسکن ارائه نماییم.

نظر شما