معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان خبر داد:

معرفی ۵۷ پرونده واحدهای صنفی متخلف به مراجع قضایی

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۸:۵۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۵۳۹۵
معرفی ۵۷ پرونده واحدهای صنفی متخلف به مراجع قضایی
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان، گفت: در 24 ساعت گذشته بازرسان این سازمان 593 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی بعمل آمد.
به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، عبدالرضا پیروی منش اظهار داشت: با گذشت 27 روز از آغاز طرح پایش کالا و خدمات در سطح استان بازرسان این سازمان بصورت مستمر از واحدهای صنفی و خدماتی بازرسی بعمل می آورند.

وی افزود: در 18 آبان ماه بازرسان این سازمان بیش ا ز 593 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی بعمل آوردند که از این تعداد بازرسی 57 پرونده تخلف تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان،مجموع تخلفات کشف شده را 75 مورد به ارزش ریالی بالغ بر 250 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در شبانه روز گذشته شهروندان 31 مورد از گزارشات خود را بصورت تماس تلفنی به سامانه 124 اطلاع دادند.

پیروی منش در پایان گفت: شماره تلفن ۱۲۴ سازمان به عنوان پل ارتباطی حوزه نظارت و بازرسی با شهروندان است، افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در سطح بازار مراتب را برای بررسی به این سازمان اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز