صورت گرفت؛

افتتاح ساختمان جدید پایگاه دریابانی بندرلنگه

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۲:۱۵
کد خبر: ۱۰۸۵۶۸۵
ساختمان جدید دریابانی بندرلنگه با حضور فرمانده دریابانی هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ساختمان جدید دریابانی بندرلنگه با حضور حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه، سردار حسین دهکی فرمانده مرزبانی هرمزگان، سرهنگ امین خسروی فرمانده دریابانی بندرلنگه، خلیل محامدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسؤولان این شهرستان افتتاح شد.

سردار حسین دهکی فرمانده مرزبانی هرمزگان  پیش از آئین افتتاحیه پایگاه جدید دریابانی بندرلنگه در دیدار با امام جمعه این شهرستان ، اظهار داشت: معضل بزرگی که گاها مردم را اذیت می‌کند نبود انضباط شناورها در دریا است  تعداد زیادی شناور بلاتکلیف در دریا وجود دارد و تا این وضعیت سامان پیدا نکند صیادی مشکل، مردم ناراضی و یک عده نیز سوء استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: مسؤولان گردشگری، شیلات، بنادر و دریانوردی، صنعت و معدن و.. برای ساماندهی شناورهای فاقد مجوز به کمک دریابانی بیایند و ائمه جمعه ظرفیت‌ بسیار خوبی برای هماهنگی و مطالبه از دستگاه‌های مرتبط دارند.

فرمانده مرزبانی هرمزگان خاطرنشان کرد: همانطور که در خشکی انضباط خودرویی وجود دارد و خودروها کنترل می‌شوند نظم شناوری در دریا نیز بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام جواداسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در آئین افتتاح این پایگاه، عنوان کرد: امنیت پایدار در مرزهای آبی مرهون زحمات دریابانی است و حضور مقتدرانه این نیروهای فداکار این امنیت را به وجود آورده است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه  با اشاره به اینکه مردمداری را در راس کار خود قرار دهید، اذعان داشت: از عوامل موفقیت این نیرو مشارکت مردم و جلب رضایت آنهاست.

وی ادامه داد: نیروهای خدوم دریابانی نیازمند توجه بیشتر مسؤولان شهرستان و استان هستند و حفظ این امنیت مستلزم داشتن امکانات بروز و کافی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز